نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تایید ساخت فصل سوم سریال Black Mirror توسط نت فلیکس

امروز کمپانی نت‌فلیکس با انتشار خبری رسمی‌ اعلام کرد که فصل سوم سریال عجیب و تحسین شده آینه سیاه (Black Mirror) برای این شبکه ساخته خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
امروز نت‌فلیکس در خبری اعلام کرد فصل سوم سریال Black Mirror برای این شبکه ساخته خواهد شد. در ادامه این خبر نت‌فلیکس افزود که آنها سفارش ساخت ۱۲ قسمت از این سریال ساخته شده توسط چارلی بروکر را داده‌اند. چارلی بروکر و آنابل جونز، تهیه کنندگان اجرایی فصل سوم این سریال خواهند بود و کار ساخت فصل جدید Black Mirror اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز می‌شود. بروکر هم اکنون در حال نوشتن قسمت‌های جدید این سریال است. چارلی بروکر، سازنده سریال درباره این خبر گفت:
این خبر خیلی‌ هیجان انگیز است. ۱۲ قسمت جدید از سریال Black Mirror بر روی بهترین پلتفرمی که می‌شود تصور کرد! نت‌فلیکس این شانس را به ما می‌دهد که با طیف وسیع‌تری از تماشاگران ارتباط برقرار کنیم و به همین دلیل ما می‌توانیم با حفظ حس و حال و فضای Black Mirror، داستان‌های بزرگ‌تر و عجیب‌تری را تعریف کنیم. من فقط امیدوارم هیچکدام از ایده‌های فصل جدید سریال به واقعیت نپیوندد.
از طرف دیگر، سیندی هالند، نایب رئیس نت‌فلیکس درباره این خبر گفت:
سریال آینه سیاه چارلی، یک سریال منحصر به فرد است. ما بسیار از این موضوع که فصل جدید این سریال برروی نت‌فلیکس پخش خواهد شد احساس غرور می‌کنیم و از این موضوع که می‌خواهیم این سریال را برای کاربران خود بسازیم به خودمان افتخار می‌کنیم.
چندی پیش شایعاتی درباره ساخت فصل جدید سریال Black Mirror برای نت‌فلیکس منتشر شده بود. نظر شما چیست؟ آیا شما قسمت‌های قبلی‌ این سریال بسیار عجیب را دیده‌اید؟ اگر پاسخ شما منفی‌ است، پیشنهاد می‌کنیم سریعا دو فصل اول این سریال تحسین شده را تماشا کنید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده