نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

بروزرسانی نقل و انتقالات بازیکنان بازی PES 2016 هفتم آبان ماه منتشر خواهد شد

طرفداران بازی PES 2016 برای بازی کردن با بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم محبوب‌شان آمده‌اند باید تا ۷ آبان ماه صبر کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بدون شک یکی‌ از نکات منفی‌ بازی بسیار تحسین شده PES 2016، عدم اعمال نقل و انتقالات تابستانی در تیم‌های حاضر در بازی بود. به طور مثال، پیتر چک کماکان در چلسی توپ می‌زند و رابین ون پرسی، کماکان مهاجم منچستر یونایتد است. امروز آدم باهاتی، مدیر محصولات بخش ‌اروپایی PES با انتشار توییتی اعلام کرد که بروزرسانی نقل و انتقالات بازیکنان در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان ماه) برای این بازی منتشر می‌شود. وی در این توییت نوشت:
سلام به همه! از همه بازیکنان بخاطر عدم انتشار بروزرسانی نقل و انتقالات برای بازی در حالات آفلاین معذرت خواهی‌ می‌کنم. من شخصا به شدت در حال کار بر روی این بروزرسانی هستم تا بتوانم ۷ آبان ماه را تبدیل به روز خوبی‌ برای طرفداران بازی بکنم.
این بروزرسانی، علاوه بر اعمال نقل و انتقالات تابستانی، ۷ تیم جدید از جمله گالاتاسرای، پاناتینایکو و پارتیزان بلگراد را به بازی اضافه خواهد کرد. شما می‌توانید برای هرچه بیشتر آشنا شدن با نسخه سال ۲۰۱۶ بازی PES، بررسی‌ ویدئویی آن‌ را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

بازی PES 2016 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. نسخه مخصوص این بازی با نام Anniversary Edition، تنها در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 خواهد بود. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده