نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

کمپانی فاکس ۱۰۰ فیلم مختلف را برای هدست واقعیت مجازی آکیولس عرضه خواهد کرد

فیسبوک و کمپانی فیلم‌سازی فاکس قراردادی امضا کرده‌اند که به موجب آن ۱۰۰ فیلم مختلف برای هدست‌ واقعیت مجازی Oculus عرضه خواهد شد، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

هدست Oculus قرار است در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی عرضه شود و یکی از قابلیت‌های جذاب این وسیله امکان تماشای فیلم است. حال کمپانی فاکس پس از توافق با فیسبوک وعده داده تا ۱۰۰ فیلم مختلف از جمله Alien، X-Men، Birdman و خیلی آثار دیگر را برای هدست‌ واقعیت مجازی این شرکت عرضه کند. فاکس این فیلم‌ها را برای هدست واقعیت مجازی اخیرا معرفی شده سامسونگ، Gear VR، هم عرضه خواهد کرد و مایک دان، مدیر این کمپانی در این مورد طی پستی رسمی اعلام کرد:

سینمای واقعیت مجازی یکی از شیوه‌های جدید عرضه فیلم‌های ما است و ما این فرصت را داریم تا آثار خود را برای کاربران این هدست‌ها نیز عرضه کنیم و به دلیل ویژگی‌های خاص قابلیت واقعیت مجازی قادر هستیم تا تجربیاتی جدید و خاص برای بینندگان فراهم کنیم.

به نظر می‌رسد که فیلم‌های واقعیت مجازی بتوانند روند موفقیت آمیزی را طی کنند و اخیرا فیلم Sleepy Hollow که بر اساس این تکنولوژی ساخته و عرضه شده است، توانست برنده جایزه معتبر «امی» برای جلو‌ه‌های ویژه شود. البته فیلم‌های سینمایی تنها آثار عرضه شده برای این هدست‌ها نیستند و بازی‌های مختلفی هم بر اساس واقعیت مجازی در حال ساخت است. همچنین انویدیا، تولید کننده مشهور کارت‌های گرافیکی، اخیرا اسامی کارت‌های گرافیکی پیشنهادی هدست‌های واقعیت مجازی را منتشر کرد که برای داشتن تجربه خوب از بازی‌های واقعیت مجازی نیازمند کارت گرافیکی قدرتمند GTX 980Ti خواهید بود. نظرات خود را در مورد عرضه فیلم‌های کمپانی فاکس برای هدست‌های واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده