نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

هیو جکمن: تام هاردی می تواند ولورین بعدی سینما باشد

چندی پیش هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین اعلام کرده بود که فیلم ولورین ۳ که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد، آخرین فیلمی از این مجموعه است که وی در آن‌ بازی می‌کند. حال جکمن در مصاحبه‌ای گفت که به نظر او تام هاردی می‌تواند ولورین بعدی سینما باشد.
هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین در جریان مصاحبه‌ای که با ام‌تی‌وی نیوز انجام داد، درباره اینکه به نظر وی چه کسی‌ می‌تواند پس از او نقش ولورین را ایفا کند، گفت:
اگر بخواهم راست بگویم، زیاد درباره این موضوع فکر نکرده‌ام. خیلی‌ از من در این‌باره سوال می‌شود و من همیشه در پاسخ می‌گویم من نمی‌خواهم که کار استودیو را برای پیدا کردن جایگزین خودم راحت کنم! من هنوز یک فیلم دیگر از این مجموعه در دست ساخت دارم. من مطمئن هستم استودیو از الان در حال پیدا کردن بازیگر بعدی نقش ولورین است و به نظر می‌رسد آنها یک کاندید برای ایفای این نقش در نظر دارند.
در ادامه جکمن افزود:
او مسلما از من جوان‌تر است. به نظر من تام هاردی جایگزین بسیار مناسبی برای من خواهد شد.
تام هاردی، بازیگر معروف بریتانیایی، با ایفای نقش‌های شخصیت‌های کمیک بوک در فیلم‌ها بیگانه نیست. او پیش از این ایفای نقش بین، دشمن شماره یک بتمن در فیلم شوالیه تاریکی‌ بر می‌خیزد (The Dark Knight Rises) را بر عهده داشت. همچنین او با ایفای نقش مکس دیوانه در فیلم مد مکس (Mad Max) نشان داد که از ایفای نقش‌های سخت به خوبی‌ بر می‌آید. نظر شما درباره صحبت‌های جکمن چیست؟ آیا به نظر شما تام هاردی جایگزین مناسبی برای هیو جکمن برای ایفای نقش ولورین خواهد بود؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده