نویسنده: محمد رستمی
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

عیسی یکی از شخصیت های فصل ششم سریال Walking Dead خواهد بود

بر اساس شایعات منتشر شده، فصل ششم سریال آخرزمانی Walking Dead که از ماه آینده پخش آن آغاز می شود شامل بازیگر جدیدی خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از این بازیگر با زومجی همراه باشید.
گزارش شده است که تام پین بازیگر بریتانیایی الاصل، در فصل ششم سریال مردگان متحرک، نقش عیسی را بازی خواهد کرد. عیسی یکی از شخصیت های کلیدی کتاب کمیک واکینگ دد رابرت کرکمن است که  سریال نیز بر اساس آن ساخته شده است. عیسی نام مستعار پاول مونرو است. اولین حضور او به شماره ۹۱ کتاب‌های کمیک این مجموعه برمی‌گردد. در داستان، این شخصیت ساکن منطقه حفاظت شده الکساندرا است. در نسخه کمیک داستان مونرو نقش مهمی در مبارزه بین  Negan و مردانش ایفا کرد و همه از او به عنوان ناجی یاد می‌کنند. با توجه به این اتفاقات می توان حضور نگان را نیز در سریال پیش بینی کرد. در رابطه با همین موضوع بهمن امسال اسکات ام  سازنده سریال در مصاحبه‌ای گفت که معرفی نگان و افزودن او به خط داستانی سریال بسیار چالش برانگیز خواهد بود. در پایان نیز می‌توانید بخشی از صحبت‌های اسکات ام در مصاحبه با هالیوود ریپورتر را در زیر بخوانید.
در کتاب کمیک داستان به گونه‌ایی پیش رفته است که بخشی از آن برای من بسیار هیجان انگیز است و به این دلیل که ما می‌دانیم چه اتفاقاتی در راه است، موقعیت‌هایی برای حضور نگان از طرق مختلف در سریال وجود خواهد داشت.
پخش فصل ششم سریال واکینگ دد از ۱۷ مهرماه و از شبکه AMC آغاز خواهد شد. با توجه به شایعاتی که تاکنون شنیده اید نظر شما راجع به فصل ششم چیست؟ منبع:  Gamespot