نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید و فوق‌العاده زیبای بازی NBA 2K16

در حالیکه زمان زیادی تا انتشار بازی بسیار مورد انتظار NBA 2K16 باقی‌ نمانده است، امروز تریلر جدید و فوق‌العاده زیبایی از بازی با نام Momentous (با اهمیت) منتشر شد. با زومجی و تماشای تریلر جدید بازی همراه باشید.
توکی‌ اسپورتز، سازنده سری بازی‌های NBA 2K، امسال نیز طبق سنت سال‌های اخیر خود، نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی را منتشر می‌کند. در چند هفته اخیر آنها با انتشار تریلرهای مختلفی‌ از بخش‌های مختلف بازی، طرفداران را با ویژگی‌های جدید NBA 2K16 آشنا کردند. در یکی از این تریلرها، توکی اسپورتز با نشان دادن بخش داستانی بازی، خبر از کارگردانی این بخش توسط اسپایک لی، کارگردان معروف هالیوود داده بود. امروز نیز توکی‌ اسپورتز با انتشار تریلر فوق‌العاده زیبا و هیجان انگیزی به نام Momentous (با اهمیت)، صحنه‌های مختلفی‌ از بازی را به طرفداران نشان داد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

همچنین چندی پیش توکی‌ اسپورتز اعلام کرده بود که کسانی‌ که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند ۴ روز زودتر و در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) بازی را دانلود کرده و به انجام آن‌ بپردازند.

بازی NBA 2k16 در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ (۷ مهر ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد..

‌منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده