نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

لباس بتمن در فیلم Batman Begins یا The Dark Knight به بازی Arkham Knight می آید

سِفتون هیل، رئیس استودیو راک‌استدی اخیرا تایید کرد لباس بتمن در فیلم Batman Begins یا The Dark Knight که توسط کریستوفر نولان کارگردانی شدند، به بازی Batman: Arkham Knight می‌آید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هیل، رئیس استودیو راک‌استدی روز گذشته در حساب توئیتر خود در این رابطه گفت:
درخواست‌های زیادی مبنی بر اضافه شدن لباس بتمن در دو فیلم Batman Begins و The Dark Knight به بازی Batman: Arkham Knight شده است. ما این درخواست‌ها را می‌شنویم و آن‌ها را اجرا می‌کنیم. متاسفانه به دلیل جزئیات بالایی که این لباس دارد، تا اواخر سال ۲۰۱۵ باید آن را طراحی و سپس در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین در این زمان منتظر این لباس باشید.
رئیس راک‌استدی در ادامه از طرفداران پرسید کدام یک از این دو لباس را برای قرار گرفتن در بازی ترجیح می‌دهند:
کدام یک از این دو لباس را برای طراحی ترجیح می‌دهید؟ ما را در جریان نظرات خود بگذارید.
بازی بتمن: شوالیه آرکام در زمان انتشار با مشکلات فراوانی در نسخه پی‌سی مواجه شد. به دلیل همین مشکلات، کمپانی وارنر تا زمان انتشار بروزرسانی و رفع آن‌ها، فروش فیزیکی و دیجیتالی این بازی را متوقف کرد. مشکلات نسخه پی‌سی بازی تا حدی زیاد بود که حتی انویدیا هم مهندسان حرفه‌ای خود را برای کمک به سازندگان به استودیو راک‌استدی فرستاد. با این حال با بروزرسانی اخیر بازی Batman: Arkham Knight که بخش‌هایی عظیمی از بازی را درست می‌کند، بازیکنان تقریبا می‌توانند یک تجربه پایدار را از این بازی به دست بیاورند. بازی Batman: Arkham Knight هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده