نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

رئیس بخش ایکس‌باکس: تمایلی به شرکت در جنگ‌های بین کنسولی ندارم

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در مصاحبه‌ای که با سایت گیم‌اسپات داشته، اعلام کرد که تمایلی به شرکت در بحث‌های کنسولی رخ داده بین طرفداران سونی و مایکروسافت ندارد. با زومجی همراه باشید.
فیل اسپنسر در مصاحبه با گیم‌اسپات گفت:
متاسفانه روند صنعت بازی‌سازی به سمتی پیش می‌رود که دیگر اهمیتی ندارد شما چه بازی‌هایی انجام می‌دهید، بلکه بحث اصلی بین گیمر‌ها مربوط به وسیله‌ای است که با آن بازی می‌کنند. علاوه بر این به جای این‌که به موفقیت خود اهمیت دهیم، از شکست دیگران خوشحال می‌شویم، ولی تشکیلات ما اعتقادی به بحث‌های این‌چنینی ندارد.
اسپنسر همچنین اعلام کرد که ترجیح می‌دهد به موفقیت و پیشرفت ایکس‌باکس فکر کند و اهمیتی ندارد اگر پلی‌استیشن عملکرد بهتری داشته باشد:
ما همه‌ی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا رضایت کاربران را جلب کنیم و بهترین پلتفرم ممکن را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. هدف ما فقط شناسایی کار‌های جدیدی است که می‌توانیم برای طرفداران انجام دهیم. البته هر از گاهی کاربران سوالاتی در مورد کنسول‌های دیگر می‌پرسند، از نینتندو چه خبر؟ مشکلی ندارد که پلی‌استیشن 4 فروش بیش‌تری انجام می‌دهد؟ در پاسخ به این سوالات باید اعلام کنم که موفقیت کنسول‌های دیگر به نظر من اصلا مشکلی نیست و نکته بدی ندارد.
اظهار‌نظر این چنینی از فردی مثل اسپنسر که خود نماینده یکی از کنسول‌های نسل هشتمی است بسیار جالب به نظر می‌رسد و می‌تواند تلنگری برای اشخاصی باشد که به جای لذت بردن از بازی‌ها تمام زمان خود را صرف بحث در مورد کنسول‌های می‌کنند. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده