نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بروزرسانی جدید Gears of War: Ultimate Edition بهینه سازی هایی در گیم پلی ایجاد می کند

بروزرسانی جدید بازی Gears of War: Ultimate Edition که قرار است به زودی منتشر شود، روی مشکلات بخش چندنفره و البته ناپایداری‌های سلاح شات‌گان بازی تمرکز دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اگر این روزها در حال تجربه بازی Gears of War: Ultimate Edition هستید، در ادامه می‌توانید لیست محتویات بروزرسانی جدید این بازی را مشاهده کنید:
  • بهینه‌سازی‌های کلی برای پایدار کردن سلاح شات‌گان
  • گلوله‌های شات‌گان از این پس در یک الگوی ثابت شلیک می‌شوند
  • حذف حالت آماده به کار در بخش چندنفره
  • رفع مشکلی که در زمان هدشات کردن با سلاح شات‌گان، گلوله به سمت دیگری از بدن اصابت می‌کرد
استودیو کولیشن در رابطه با این آپدیت گفته است:
با ایجاد الگوی ثابت در پخش شدن گلوله‌های سلاح شات‌گان، بازیکنان می‌توانند صدمه‌ای که به قسمت‌های مختلف بدن دشمنان خود می‌زنند را تخمین بزنند. این کار را با تغییر نحوه پخش شدن گلوله‌های شات‌گان از حالت اتفاقی به ثابت انجام دادیم. با این تغییر می‌توانید بیشتر یا حتی کمتر به دشمنان خود صدمه بزنید و با دقت کافی، به قسمت‌های مختلف بدن آن‌ها شلیک کنید.
این بروزرسانی که طی روزهای اخیر منتشر خواهد شد محتویات دیگری را هم به همراه خود خواهد داشت، اما لیستی که در بالا مشاهده کردید مهم‌ترین خصوصیات آن بودند. بازی Gears of War: Ultimate Edition تابستان امسال به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد. با خرید این نسخه، اجازه دسترسی به نسخه آزمایشی بازی موردانتظار Gears of War 4 به بازیکنان داده شد. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هم در دست تولید قرار دارد، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. احتمالا مایکروسافت قصد داردپس از گذشت چند ماه از انتشار ویندوز ۱۰، تاریخ انتشار Gears of War: Ultimate Edition برای PC را هم اعلام کند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده