نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

صحبت های یوشیدا در رابطه با تبلیغات ضعیف سونی از بازی Until Dawn

اگرچه بازی Until Dawn برخلاف انتظارات به محصول بسیار خوبی تبدیل شد، اما سونی تبلیغات زیادی از این بازی نکرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا دلیل انجام این کار را از زبان شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی بشنوید.
یوشیدا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده سونی برای بخش تبلیغات هر بازی تیم متفاوتی دارد و آن‌ها هستند که تصمیمات نهایی مبنی بر تبلیغ یک بازی را می‌گیرند:
هر منطقه دارای بخش تبلیغات، هدف و بودجه خاص خود است. البته روابط زیادی میان مناطق مختلف وجود دارد، اما تفاوت تبلیغات برای یک بازی به محبوبیت و سبک آن بستگی دارد. بخش تبلیغات هر منطقه برای تبلیغ کردن از یک بازی تصمیم نهایی را می‌گیرد.
یوشیدا در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده پس از عکس‌العمل بسیار مثبت منتقدان و مردم از Until Dawn، آن‌ها پس از انتشار بازی تبلیغات بیشتری را برای شناخته‌تر شدن آن انجام دادند:
برخی اوقات بازی‌هایی مانند Until Dawn نقدهای خوبی از سوی منتقدان و خریداران دریافت می‌کنند. در این اوقات، ما می‌توانیم تبلیغات بیشتری را پس از انتشار بازی انجام دهیم. اخباری که این روزها به گوش من می‌رسد این است که در مناطق مختلف حمایت مردم از Until Dawn بی‌نظیر بوده است. اگرچه این بازی مانند آنچارتد نیست، اما بخش تبلیغات ما نسبت به عکس‌العمل مثبت مردم پاسخگو خواهد بود.
در ماه آگوست، بازی Until Dawn توانست پر بازدیدترین بازی شبکه یوتیوب لقب بگیرد. نظر شما در رابطه با این بازی و عملکرد آن چیست؟ تجربه بازی Until Dawn به شخصه برای من منحصر به فرد بود. از داستان تا عناصر ترسناک بازی و البته شخصیت‌پردازی بی‌نظیر، همه و همه یک تجربه خوب را برای من رقم زد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده