نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اشاره صداپیشه Wolfenstein: The New Order به ساخت قسمت بعدی این بازی

بازی Wolfenstein: The New Order یکی از بازی های تابستان سال ۲۰۱۴ بود که با گیم‌پلی لذت‌بخش خود، بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرد. حال طی مصاحبه اخیری که با صداگذار این بازی انجام شده، ظاهرا قسمت بعدی این بازی در دست تولید قرار دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه اخیری که با اِلِکچا بَچلیدا، بازیگر نقش آنیا در بازی Wolfenstein: The New Order انجام شده، وی اشاره کرده استودیو ماشین گیمز و شرکت بتسدا در حال ساخت قسمت بعدی این بازی که قرار است دو سال دیگر منتشر شود، هستند:
این روزها در حال کار روی قسمت دوم یک بازی ویدیویی هستم. تولید قسمت دوم دو سال دیگر طول خواهد کشید. در دوران کودکی این بازی را انجام می‌دادیم. یکی از بهترین خاطرات من زمانی که به هیتلر شلیک کردم اتفاق افتاد.
اگرچه هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده، اما با توجه به موفقیت تجاری قسمت اول و صحبت‌های صداپیشه Wolfenstein: The New Order، تولید قسمت دوم قطعا در حال پیگیری است. بازی Wolfenstein: The New Order هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی در دسترس است. علاوه بر این، بسته الحاقی مستقل Wolfenstein: The Old Blood  در تاریخ ۵ می ۲۰۱۵ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ یورو برای ایکس‌باکس وان منتشر شد. همان‌طور که از نام این بسته پیداست (بسته‌ی الحاقی مستقل)، برای تجربه‌ی آن به بازی The New Order احتیاجی نخواهید داشت. داستان The Old Blood که پیش‌زمینه‌ای برای The New Order است، دو قسمت مختلف دارد. در قسمت اول این سفر با نام Rudi Jäger and the Den of Wolves، بلازکویچ برای دزدیدن مشخصات مخفیگاه ژنرال دِتس‌هِد به قلعه‌ای نفوذ می‌کند. در قسمت دوم این سفر با نام The Dark Secrets of Helga Von Schabbs، قهرمان داستان ما برای جستجو در رابطه با اطلاعاتی مهم به شهر ولفسبِورگ می‌رسد. در این شهر یک نازی بی‌رحم در حال رهایی یک نیروی تاریک و قدیمی برای از بین بردن انسان‌ها است. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده