نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم دایناسور خوب

تریلر جدیدی از انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur) که توسط دو کمپانی بزرگ دیزنی و پیکسار ساخته شده است، منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر و تماشای تریلر جدید این انیمیشن زیبا همراه باشید.
سوال اصلی‌ای که در انیمیشن دایناسور خوب مطرح می‌شود، این است که اگر شهاب سنگی‌ که با برخوردش به زمین باعث انقراض نسل دایناسورها شد، به زمین اصابت نمی‌کرد، چه اتفاقی‌ می‌افتد؟ کمپانی انیمیشن پیکسار، با ساخت این فیلم، شما را به داخل زندگی‌ دایناسوری به نام آرلو (با صدای ریموند اوچوا) می‌برد که با یک بچه انسان پیوند دوستی‌ برقرار می‌کند. آرلو به همراه دوست انسان جدید خودش که نامش اسپات است، به سفری پر مخاطره در محیطی‌ ناشناخته و ترسناک راهی می‌شود و در حین این سفر یاد می‌گیرد که چگونه با ترس‌های خودش روبرو شود و بر آنها غلبه کند. از دیگر صداپیشگان فیلم می‌توان به جفری رایت، استیو زان، ای‌جی باکلی، آنا پاکویین، سم الیوت،، فرنسس مک‌دورمند، مارکوس اسکریبنر و جک برایت اشاره کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

کارگردان فیلم پیتر سون است که یکی از کارکنان قدیمی پیکسار است و تجربه کار برروی انیمیشن‌هایی مانند راتاتویی و در جستجوی نمو را دارد. دایناسور خوب اولین تجربه وی در مقام کارگردان است. بنابه گفته وی قصه‌ی فیلم یک داستان مانند روایت‌های یک پسر و سگش است که در اینجا آرلو در نقش پسر و اسپات در نقش سگ قرار گرفته‌اند.

دایناسور خوب دومین انیمیشن بلند پیکسار پس از پشت رو در سال ۲۰۱۵ است و برای اکران در تاریخ در ۲۵ نوامبر (۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده