نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵

بررسی ویدیویی بازی Pro Evolution Soccer 2016

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره نوبت به انتشار بازی‌های فوتبال رسید. PES 2016 را شاید بتوان نمونه یک بهبود مثبت و تاثیرگذار و دلخواه هواداران دانست؛ بازی که از هر لحاظ نسبت به نسخه‌های قبلی خود بهتر شد و توانست به روزهای اوج خود بازگردد. در ادامه با بررسی ویدیویی بازی همراه زومجی باشید.

چند روزی است که بازی‌های Pro Evolution Soccer 2016 و FIFA 16 منتشر شدند و هواداران مشتاق لذت‌بخش ترین ورزش دنیا مشتاقانه در حال انجام این بازی‌ها هستند. اگرچه کونامی در سال‌های اخیر نتوانست آن‌طور که باید و شاید، موفقیت روزهای اوج خود را تکرار کند و آن‌چیزی که هواداران خواهان آن هستند را عرضه کند اما امسال همه چیز متفاوت است. امسال PES رنگ و بوی دیگری دارد؛ رنگ‌و‌بویی که نشان از یک فوتبال لذت بخش و البته متعادلی دارد که می‌تواند عطش مخاطبان این سری پرطرفدار را سیراب کند. بررسی ویدیویی بازی گویای همه چیز هست. در این بررسی سعی کردیم تا خیلی گذرا به برخی از مهمترین نکات مثبت و منفی بازی اشاره کنیم. در رزوهای آینده می‌توانید منتظر بررسی جامع و متنی بازی باشید.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Pro Evolution Soccer 2016 و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert] P30 Xbox تهیه شده در زومجی زومجی چگونه یک بازی را بررسی میکند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده