نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

رایان رینولدز: فیلم Deadpool در بهترین زمان ممکن عرضه می‌شود

با این‌که اخیرا شاهد فیلم‌های سوپر‌قهرمانی زیادی بودیم، رایان رینولدز، بازیگر اصلی فیلم ددپول، اعتقاد دارد که این فیلم در بهترین زمان ممکن عرضه می‌شود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
رینولدز اعلام کرده که جنبه‌های ماورایی این فیلم بسیار مهم هستند و همین امر باعث خواهد شد تا این فیلم تفاوت‌های زیادی با فیلم‌های سوپر قهرمانی دیگر داشته باشد، متن کامل صحبت‌های وی به شرح زیر است:
به نظر من دلیل اهمیت بالای شخصیت و فیلم Deadpool حالت طنز‌آمیز و درجه بندی سنی بزرگسال این فیلم نیست، بلکه نکته‌ای که آن را از سایر فیلم‌های سوپر قهرمانی متمایز می‌کند جنبه‌های ماورایی فیلم است. من اعتقاد دارم که فیلم در بهترین زمان ممکن عرضه می‌شود، چرا که این امر باعث خواهد شد افرادی که با کمیک‌های این شخصیت بزرگ شده‌اند بتوانند شخصیت محبوب خود را در قالب یک فیلم سینمایی هم مشاهده کنند، همچنین در این فیلم شاهد خواهیم بود که ددپول به نوعی با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند که انگار یکی از خود آن‌ها است.
رینولدز همچنین پیش از این در مورد جایگاه ددپول در دنیای ایکس-من هم صحبت‌های جالبی انجام داده بود که می‌توانید آن‌ها را در زومجی بخوانید، این فیلم با کارگردانی تیم میلر در تاریخ ۱۲ فوریه سال ۲۰۱۶ (۲۳ بهمن) اکران خواهد شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده