نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار اپیزود نهایی بازی Life is Strange مشخص شد

استودیو دونت‌ناد، شب گذشته تاریخ انتشار اپیزود پنجم و نهایی بازی Life is Strange با نام Polarized را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Life is Strange: Polarized در تاریخ ۲۰ اکتبر (بیست و هشتم مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. روند تولید بازی Life is Strange تقریبا به اتمام رسیده است. اگرچه دونت‌ناد در گذشته تا زمانی که به صورت ۱۰۰ درصد کار ساخت قسمت‌های قبلی را به اتمام نمی‌رساند تاریخ انتشار آن را اعلام نمی‌کرد، اما این‌بار پیش از اتمام روند تولید بازی تاریخ انتشار اپیزود پنجم را اعلام کرده است. Life is Strange لوک باگادوست از استودیو دونت‌ناد در زمان اعلام تاریخ انتشار در رابطه با قسمت پنجم Life is Strange گفت:
تا زمان عرضه اپیزود پنجم، ممکن است شاهد تغییرات زیادی در بازی باشیم. تیم ما برای انتشار بازی در تاریخ مقرر، به سختی در حال کار است. می‌دانیم که انتظار برای تجربه این قسمت کمی طولانی است، اما سعی داریم اپیزود نهایی بهترین قسمتی باشد که برای این بازی تولید کردیم.
بنابراین اگر از طرفداران ماجراجویی‌های مَکس و کلویی، دو شخصیت اصلی این بازی هستید، در تاریخ ۲۸ مهر می‌توانید قسمت آخر سفر آن‌ها را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خود تجربه کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده