// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

در جریان تورنومنت آزاد Donkey Kong 2015 که توسط وب‌سایت دانکی‌ کونگ‌ فوروم برگزار شد، رکورد تمام دوران این بازی در کمتر از یک روز دوبار شکسته شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در روز پنج‌شنبه و در جریان تورنومنت آزاد Donkey Kong 2015، وس کوپ‌لند امتیاز یک میلیون و صدو هفتاد هزار و پانصد (۱،۱۷۰،۵۰۰) را برای این بازی ثبت کرد. کوپ‌لند فکر می‌کرد که اگر این امتیاز مورد تایید قرار بگیرد، وی بیشترین امتیاز این بازی را به نام خود ثبت خواهد کرد و گوی رقابت را از هنک چی‌ان که یک سال پیش وی را شکست داده بود، می‌رباید.
ption id="attachment_65380" align="aligncenter" width="735"]Robbie Lakeman رابی لیکمن یکی از دو بازیکن برتر بازی Donkey Kong
اما این تمام ماجرا نبود، زیرا ۶ ساعت بعد و در ساعت ۲:۴۵ بامداد، لیکمن، بازیکن معروف دیگر بازی Donkey Kong و رقیب کوپ‌لند، امتیاز یک میلیون و صدو هفتادو دو هزارو صد (۱،۱۷۲،۱۰۰) را برای بازی ثبت کرد. اگر این امتیاز نیز تایید شود، وی به تنهایی‌ عنوان امتیاز آورنده‌ترین بازیکن دانکی کونگ بر روی یک دستگاه آرکید را به دست می‌آورد. قبلا امتیازهای بیشتری توسط امولاتور‌ها (نرم افزارهایی که کنسول‌های قدیمی‌ را شبیه سازی می‌کنند) برای این بازی ثبت شده بود. تویین گلکسیز، وب‌سایتی که وظیفه تایید کردن این امتیازات را در جامعه بازی Donkey Kong بر عهده دارد، اعلام کرد که کوپ‌لند امتیاز خود را برای بررسی‌ در اختیار آنها قرار داده است اما لیکمن هنوز این‌کار را نکرده است. کوپ‌لند، اولین بازیکنی در تاریخ Donkey Kong است که بدون از دست دادن حتی یک جان نیز امتیازی بیش از ۱.۱ میلیون به دست آورده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از این دو نفر عنوان امتیاز آورترین بازی‌ Donkey Kong را تصاحب می‌کنند. رقابت این دو، در عرصه بازی Donkey Kong برای طرفداران این بازی بسیار جذاب است و تویین گلکسیز اعلام کرده که در جریان فستیوالی که در ماه اکتبر در شهر بنینگ در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد کرد، بین این دو بازیکن محبوب رقابت‌های دو نفره‌ای برگزار خواهد کرد تا طرفداران ببینند کدام یک از این دو نفر بهترین بازیکن بازی کلاسیک Donkey Kong است. نظر شما درباره این رقابت و امتیازات چیست؟ منبع: Polygon

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده