نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Deus Ex: Human Revolution به لیست بازی‌های ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود

طبق خبری که در توییتر رسمی بازی Deus Ex منتشر شده، اسکوئر انیکس و ایداس سعی دارند تا نسخه Human Revolution این بازی را به لیست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه کنند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

انتشار این خبر نتیجه پرسش یکی از طرفدارن این بازی بود که در مورد امکان انتشار آن برای ایکس‌باکس وان پرسیده بود و با این جواب از جانب اسکوئر انیکس روبرو شد:

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا Human Revolution به لیست بازی‌های ایکس‌باکس وان اضافه شود. و امیدواریم به زودی خبر‌های خوبی در این مورد ارایه دهیم.

مایکروسافت اولین بار در جریان نمایشگاه E3 از قابلیت Backward Compatibility (پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل) رونمایی کرد که به نظر می‌رسد با استقبال خوب شرکت‌های بازی سازی روبرو شود. چون پیش از این هم کرایتریون گیمز علاقه مند بود تا سری Burnout را با استفاده از این قابلیت برای ایکس‌باکس وان منتشر کند و یوبی سافت هم برای عرضه بازی‌های قدیمی خود از این طریق ابراز علاقه کرده بود. هم‌چنین مایکروسافت اعلام کرده که اگر این ویژگی مورد استقبال طرفداران و شرکت‌های بازی‌سازی قرار بگیرد، ممکن است بازی‌های قدیمی اولین کنسول ایکس‌باکس هم از طریق این قابلیت در کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی باشند.

به هر حال اسکوئر انیکس هم به جمع شرکت‌هایی پیوسته که علاقه مند هستند تا از این ویژگی کنسول ایکس‌باکس بهره برای عرضه بازی‌های قدیمی خود استفاده کنند. همچنین نسخه جدید سری Deus Ex هم در تاریخ ۴ اسفند عرضه خواهد شد که می‌توانید تصاویر و اولین نگاه به آن را در زومجی ببینید.

منبع: OnlySp


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده