نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Evolve را آخر هفته به صورت رایگان در پلتفرم های ایکس‌باکس وان و PC تجربه کنید

کمپانی 2K Games و استودیو تِرتِل راک شب گذشته در خبری اعلام کردند به‌مناسبت روز کارگر در کشور آمریکا، کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند آخر این هفته بازی Evolve را به‌صورت کاملا رایگان در پلتفرم‌های خود تجربه کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به‌مناسبت روز کارگر، کاربران این دو پلتفرم از روز جمعه این هفته تا یک‌شنبه هفته آینده می‌توانند بازی Evolve را به‌صورت کاملا رایگان بازی کنند.

کاربران پی‌سی  روز پنج‌شنبه و یک‌ روز زودتر از بازیکنان ایکس‌باکس می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. متاسفانه کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 در این آخر هفته رایگان شرکت داده نشده‌اند و تنها کاربران دو پلتفرم ذکرشده می‌توانند به تجربه رایگان Evolve بپردازند.

در این آخر هفته رایگان، بازیکنان می‌توانند ۴ هیولا، ۱۸ شکارچی مختلف، پنج حالت و ۱۹ نقشه بازی را امتحان کنند. محتویات بسته‌های الحاقی Evolve به‌صورت مداوم وارد و خارج از بازی می‌شوند تا بازیکنان بتوانند با محتویات DLC های این بازی هم آشنا شوند.

علاوه براین، بازیکنان که در این آخر هفته رایگان شرکت کنند، اگر روزی تصمیم به خرید بازی کامل بگیرند، می‌توانند پیشرفت‌های به‌دست آورده خود را به بازی اصلی انتقال دهند.

بنابراین اگر هنوز این بازی تمام آنلاین را تجربه نکردید و دارای دو پلتفرم ذکرشده هم هستید، این فرصت را برای تجربه بازی Evolve از دست ندهید.

بازی Evolve که تنها دارای بخش آنلاین رقابتی است، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده