نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

بسته الحاقی The Imperial City بازی The Elder Scrolls Online برای PC منتشر شد

کمپانی زِنیمَکس شب گذشته اولین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls Online با نام The Imperial City را برای رایانه‌‌های شخصی ویندوزی و مَک منتشر کرد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بسته همراه باشید.

همان‌طور که اشاره کردیم، The Imperial City اولین بسته الحاقی بازی تمام آنلاین The Elder Scrolls Online است و با این بسته، پس از مدت‌ها بازیکنان می‌توانند محتویات تازه و جدیدی را در این بازی تجربه کنند. کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) می‌توانند به تجربه این بسته بپردازند.

درادامه با یکدیگر نگاهی به محتویات این DLC می‌اندازیم:

  • سیاه‌چاله‌های جدید: در این بسته می‌توانید چالش‌های جدیدی را به‌صورت رقابتی در سیاه‌چاله‌ها و فاضلاب‌های شهر ایمپِریال تجربه کنید.
  • محتویات جدید برای حالت رقابتی: این بسته شش محدوده جدید را به بازی اضافه می‌کنند. بازیکنان در این بسته الحاقی می‌توانند به مبارزه با گروه مولاگ بال بپردازند.
  • ماموریت‌ها، دشمنان و شخصیت‌های جدید: چه در حالت رقابتی بسیار بزرگ بازی به تجربه این بسته بپردازید یا به تنهایی وارد سیاه‌چاله‌های جدید شوید، شاهد دشمنان، ماموریت‌ها و شخصیت‌های جدید خواهید بود.
  • سلاح، زره و پول رایج جدید: با نیروهای مولاگ بال مبارزه و سنگ تِل‌ وار را سرقت کنید. برای بازیکنان حرفه‌ای که در سلاح‌های خود به سطح ۱۶ رسیده‌اند، پول رایجی برای خرید چیزهای مختلف در بازی قرار داده شده است.
  • آیتم‌های انحصاری شهر ایمپریال: کاوش در شهر ایمپریال و ملاقات از فروشگاه کِراون، به بازیکنان آیتم‌های جدیدی مانند حیوانات خانگی جدید، لباس و بیشتر را هدیه می‌دهد.

استودیو آنلاین کمپانی زِنیمَکس در سال اول عرضه The Elder Scrolls Online با مشکلات زیادی اعم از رفع باگ‌های این بازی و انتقادهای منفی که نسبت به سرویس ثبت‌نام این بازی ایجاد شده بود دست و پنجه نرم کرد. سرانجام سازندگان مجبور شدند سیستم پرداخت پول برای ثبت‌نام در این بازی را حذف کنند. پس از پشت‌سر گذاشتن این مشکلات، این بازی با نام The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد.

بازی The Elder Scrolls Online هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده