نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی XCOM: Enemy Unknown Plus برای پلی استیشن ویتا رده بندی سنی شد

سازمان ESRB اخیرا بازی XCOM: Enemy Unknown با پسوند Plus را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا رده‌بندی سنی کرده است. با این خبر، احتمال عرضه این بازی برای این کنسول تقریبا قطعی شده است. با زومجی همراه باشید.

این سازمان با اعطای درجه سنی بزرگسال (M) به این بازی، اطلاعاتی را هم از آن منتشر کرده است:

در بازی XCOM: Enemy Unknown بازیکنان باید دنیا را از دست حمله‌ی ناگهانی نژادی بیگانه نجات دهند. با تهیه منابع، انجام تحقیقات برای خلق تکنولوژی و بررسی حضور بیگانگان، بازیکنان می‌توانند سربازانی را برای حمله به این موجودات به مناطق جنگی اعزام کنند. در این بازی که گیم‌پلی آن به‌صورت نوبتی است، بازیکنان از سلاح‌هایی مانند نارنجک و سلاح‌های نظامی برای کشتن دشمنان استفاده می‌کنند. مبارزات بازی همراه با صحنه‌های سینمایی است که در آن شاهد خشونت‌های زیادی خواهیم بود. از این صحنه‌ها می‌توان به حملات سنگین نژاد بیگانه به انسان‌ها، انفجارهای واقعی که باعث پاشیده‌شدن خون می‌شود اشاره کرد. اگر نژادهای بیگانه‌ تخم خود را در داخل بدن یک انسان مرده قرار دهند، شاهد انفجار بدن آن انسان و افکت‌های خشونت‌آمیز خواهیم بود.

باوجود این اطلاعات، هنوز مشخص نیست پسوند Plus برای چه مقصودی به این بازی اضافه شده است. ظاهرا این بازی قرار است با تمام بسته‌های الحاقی برای ویتا عرضه شود و برای همین این پسوند به نام بازی اضافه شده است.

بازی XCOM: Enemy Unknown ابتدا در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ عرضه شد. نسخه بعدی این بازی با نام XCOM 2 قرار است اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده