نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

بانجی نسبت به تئوری کاربران مبنی بر حذف محتویات بازی Destiny پاسخ داد

از زمان انتشار بازی Destiny، تئوری های زیادی مبنی حذف محتویات اصلی این محصول و فروش آن‌ها از طریق بسته الحاقی ایجاد شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا پاسخ بانجی نسبت به این اتهامات را جویا شوید.
لوک اِسمیت، مدیر نوآوری بسته الحاقی Taken King، اخیرا از طریق فروم نئوگف به برخی از این تئوری‌ها و البته تبرئه کردن بانجی پاسخ داده است. برخی از کاربران اعتقاد دارند در ابتدا سه Ghost (هوش‌مصنوعی همراه بازیکنان که در تمام بازی همراه آن‌ها هستند) برای بازی طراحی شده بوده که در نسخه نهایی بانجی آن‌ها را از بازی حذف کرده است:
عاشق تمام کاربران خود هستیم، اما این تئوری‌ها هیچ صلاحیتی ندارند. تقریبا تمام این اتهامات ساخته ذهن برخی از افراد در زمان روند تولید دستینی بوده است.
در ادامه اسمیت به یکی از اتهامات کاربران که در این چندوقت اخیر سر و صدای زیادی برپا کرده پاسخ داده است. در ادامه می‌توانید جزئیات این تئوری و پاسخ اسمیت را جویا شوید: تئوری: در ماموریت‌ Vault of Glass حالت Raid، ماموریت بازیکنان نجات شخصیت «کِیبر» و مبارزه در کنار او با باس‌فایت آتِئون بود. در میانه راه، کیبر برای ساخت محافظ اِیجیس، خود را قربانی و با انجام این کار، باعث از بین رفتن آتئون شد. اما پس از نگارش مجدد داستان بازی در بروزرسانی اخیر آن، این محافظ به یک آیتم جزئی در بازی تبدیل شده است. پاسخ اسمیت: به هیچ‌وجه این مسئله واقعیت ندارد. من مسئول نوشتن داستان Vault of Glass، نام‌گذاری زره، باس‌فایت، سلاح‌ها و توضیحات دیگر آن‌ها بودم. این محافظ به هیچ‌وجه به یک آیتم جزئی تبدیل نشده است. بروزرسانی  2.0 بازی دستینی که طی روزهای اخیر منتشر شد، تغییرات عظیمی را در تمام قسمت‌های این بازی ایجاد کرد. اگر با این خصوصیات جدید آشنایی ندارید، از طریق زومجی می‌توانید لیست تغییرات عظیم بازی Destiny را مشاهده کنید. بازی Destiny و دو بسته‌ الحاقی آن با نام‌های The Dark Below و House of Wolves، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  در دسترس است. بسته الحاقی Destiny: The Taken King که شامل بخش داستانی کاملا جدید و یک داستان متحول شده نسبت به بازی اصلی خواهد بود، در تاریخ ۲۴ شهریور برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده