نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

تماشا کنید: تریلر جدید بخش داستانی بازی NBA 2K16

زمان زیادی تا انتشار جدیدترین بازی سری NBA 2K باقی‌ نمانده است و در چند روز اخیر اخبار جالبی‌ در باره بخش داستانی این بازی منتشر شده است. در همین راستا تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی منتشر شد. با زومجی و تماشای این تریلر جدید همراه باشید.
پس از اینکه چند روز پیش تریلری از بخش داستانی بازی NBA 2K16 منتشر شد که خبر از کارگردانی این قسمت توسط اسپایک لی‌، کارگردان معروف سینما می‌داد، امروز نیز تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که درباره کارهایی که شما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بسکتبال در زمان آزادتان می‌توانید بکنید، توضیحاتی داد. با تماشای این ویدیو می‌توانید به سادگی‌ ببینید که توکی‌ اسپورتز، سازنده بازی چگونه این بخش را (که همیشه یکی‌ از نقاط قوت سری بازی‌های NBA 2K بوده است) بیش از پیش بهبود بخشیده است. در این بخش از بازی، شما علاوه بر اینکه باید در طول فصل عملکرد مناسبی برای تیم‌تان داشته باشید، می‌توانید در زمان‌های استراحت خود فعالیت‌های متفاوتی نیز انجام دهید. از برگزاری بازی دوستانه با دوستان‌تان گرفته تا شرکت در تبلیغات یک برند ورزشی خاص. همچنین شما می‌توانید به طور کامل خانه و محل تمرین خود را شخصی‌ سازی کنید. علاوه بر تمام این مسائل، حضور اسپایک لی‌ نیز در مقام کارگردان، به جذاب‌تر شدن داستان این قسمت کمک شایانی کرده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

خبر دیگری که توکی‌ اسپورتز با انتشار این تریلر برای علاقمندان اعلام کرد این بود که شما با پیش‌خرید کردن بازی می‌توانید ۴ روز پیش از تاریخ رسمی‌ انتشار بازی، NBA 2K16 را تجربه کنید. بازی NBA 2k16 در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ (۷ مهر ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.. پس با این حساب کسانی‌ که بازی را بصورت دیجیتالی پیش‌خرید کنند، می‌توانند از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) از NBA 2K16 لذت ببرند. منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده