نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: محتویات انحصاری نسخه پلی استیشن 4 بازی AC: Syndicate

مانند اکثر قسمت‌های قبلی مجموعه Assassin's Creed، بازی Assassin's Creed: Syndicate هم دارای محتویات انحصاری برای کنسول‌های سونی خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید تا تریلر محتویات انحصاری این بازی در کنسول پلی‌استیشن 4 را تماشا کنید.
نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Assassin's Creed: Syndicate علاوه بر آیتم‌های انحصاری، شامل یک ماموریت انحصاری دیگر با نام «The Dreadful Crimes» هم خواهد بود. مهم نیست چه زمانی قسمت جدید مجموعه بازی‌های AC را برای پلی‌استیشن 4 خود خریداری می‌کنید. هر زمان که مایل به انجام این کار بودید، می‌توانید تمام آیتم‌ها و ماموریت انحصاری این بازی را برای کنسول خود به صورت رایگان دریافت و بازی کنید. در ادامه تریلر جدید بازی Assassin's Creed: Syndicate که محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 را نشان می‌دهد را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده