نویسنده: کیا مختاری
// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Star Fox Zero تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

طبق گفته نیتندو، Star fox Zero به دلیل تلاش برای بهبود بازی تا سال ۲۰۱۶ تأخیر خورده است، در ادامه خبر با زومجی همراه باشید.
Star Fox Zero‌ بازی انحصاری کنسول Wii U، ابتدا قرار بود در تعطیلات سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شود اما طبق اعلام شیگورو میاموتو طراح بازی در فیس بوک تا ۴ ماه اول سال آینده میلادی تأخیر خورده است:
ما در حال توسعه Star Fox Zero‌ برای Wii U باهدف انتشار آن در سال جاری بودیم. اگرچه ما احساس کردیم توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود، بر این عقیده هستیم که به کمی زمان بیشتر نیاز داریم تا بر بخش‌هایی از بازی که به تجربه بازیکن بر دو صفحه مربوط است کار کنیم و طراحی مراحل را بهبود دهیم و میان‌پرده‌ها را بازهم بهتر کنیم. ما به مرحله‌ای رسیده‌ام که می‌توانیم ازنظر فنی این عنوان را در تعطیلات آخر سال منتشر کنیم، ما قصد داریم بازی را بهتر کنیم تا بازیکنان بتوانند تجربه روان‌تری از سبک بازی که ارائه می‌دهیم داشته باشند.
در ادامه پست میاموتو از طرفداران به خاطر تأخیر بازی عذرخواهی می‌کند:
Star Fox Zero قرار است تجربه و گیم پلی فراتر از چهارچوب بازی در Star Fox 64 داشته باشد، تمام اعضای تیم توسعه تلاش می‌کنند تا محصول نهایی انتظارات شما را برآورده کند.
نیتنتدو از Star Fox Zero در کنفرانس E3 امسال شرکت که با همکاری پلاتینوم گیمز در حال ساخت است رونمایی کرد، بازی تجربه‌ای سینمایی و اکشن به بازیکنان اهدا می‌کند و از امکانات کنترلر Wii U به‌طور کامل استفاده خواهد کرد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده