نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

فیل اسپسنر گیمر‌ها را به چالش شکستن رکورد وی در بازی Forza 6 دعوت کرد!

فیل اسپنسر، رییس واحد ایکس‌باکس مایکروسافت و رومن گروسیان، راننده فرمول ۱، رکورد‌های خود را در بازی فورزا ۶ ثبت کرده و از گیمر‌ها دعوت کرده‌اند تا این رکورد‌ها را برای کسب جایزه بهترین راننده جا به جا کنند، با زومجی همراه باشید.
به مناسب عرضه بازی Forza Motorsport 6، چالش جدیدی در بخش رقابتی بازی به نام «Time to Shine» قرار داده شده که به گیمر‌ها امکان رقابت را با رکورد‌های فیل‌اسپنسر و رومن گروسیان فراهم می‌کند. در این بخش گیمر باید سعی کند با خودروی فرمول ۱ تیم لوتوس در سال ۲۰۱۵ به نام E23 Hybrid و در پیست فرانکورشامپ بلژیک رکور‌های اسپنسر (۲ دقیقه و ۳۴۳ هزارم ثانیه) و گروسیان (۱ دقیقه و ۵۲ ثانیه) را جابجا کند. پس از آن کافی است تا تصویری از رکورد خود را با تگ TimetoShine در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد و لقب بهترین راننده جدید این بخش را صاحب شود. اسپنسر در مورد این چالش گفت:
پس از عرضه جهانی فورزا ۶ از تمام طرفداران در سراسر جهان دعوت می‌کنیم تا رقابتی دوستانه با خودروی لوتوس E23 Hybrid تجربه کنیم. من و رومن رکوردهای شخصی خود را ثبت کرده‌ایم و حال نوبت گیمر‌ها است تا ببینیم چه کسی برنده نهایی این چالش ماهانه می‌شود. همچنین برای رومن هم که نماینده ایکس‌باکس در رقابت‌های فرمول ۱ سنگاپور است آرزوی موفقیت دارم.
FM6 Time to Shine در ادامه هم گروسیان که یکی از رانندگان خوب فرمول ۱ است در مورد این چالش اعلام کرد:
من واقعا از عرضه بازی فورزا ۶ خوشحالم، پس از تجربه رانندگی با خودروی E23 Hybrid لوتوس باید اعلام کنم که تجربه کلی رانندگی و جلوه‌های بصری بازی واقعا بی‌نظیر است. همچنین صدا‌گذاری خودروها هم کاملا شبیه به واقعیت است و تمام این موارد در کنار هم به من حس رانندگی در یک ماشین واقعی را القا می‌کرد. علاوه بر این موارد رانندگی در شب و هوای بارانی هم بعدی جدید در بازی‌های رانندگی ایجاد کرده و حسی کاملا متفاوت و طبیعی‌تر نسبت به بازی‌های دیگر ارایه می‌دهد. من مشتاقانه انتظار طرفدارانی را می‌کشم که سعی خواهند کرد رکود من و فیل را جابجا کنند.
همچنین همانطور که اسپنسر اعلام کرد، گروسیان و هم‌تیمی‌هایش در تیم لوتوس در تاریخ ۲۰ سپتامبر در مسابقات فرمول ۱ سنگاپور شرکت خواهند کرد که خودروی آن‌ها منقش به طرح ایکس‌باکس خواهد بود. شما همچنین می‌توانید زوم‌کست اختصاصی زومجی را در مورد بازی فورزا ۶ تماشا کنید. منبع: XboxWire


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده