نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تاریخ انتشار بازی The Witness، انحصاری پلی استیشن 4 مشخص شد

جاناتان بِلو، یکی از بازیسازان خلاق صنعت بازی‌های ویدیویی، اخیرا تاریخ انتشار بازی The Witness، جدیدترین محصول خود را که در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است، اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی The Witness که حدود ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی را به کاربران ارائه خواهد داد، در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶ (ششم بهمن) برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. The Witness یک بازی در سبک پازل است و با این حال اگر در این گونه بازی‌ها حرفه‌ای هم باشید، باید زمان زیادی را صرف به اتمام رساندن این بازی کنید. بلو در رابطه با محتویات بازی The Witness و مدت زمانی که کاربران برای اتمام این بازی به آن احتیاج خواهند داشت گفته است:
اخیرا فردی در استودیو ما بازی The Witness را تست کرد. او تا به حال بازی را از نزدیک ندیده بود، اما در یافتن راه‌ حل پازل‌ها بسیار خوب و سریع‌تر از دیگران بود. امروز این شخص بازی را به اتمام رساند و برای انجام این کار ۸ روز کامل را به انجام بازی پرداخته بود. او در طول ۶۴ ساعتی که بازی را انجام داده بود، حدود ۹۷ درصد از محتویات کلی بازی را به اتمام رسانده بود. بنابراین من حدس می‌زنم میانگینی که برای اتمام بازی نیاز دارید ۷۰ ساعت باشد. The Witness برای هرشخص تجربه‌ای متفاوت است و طرز حل‌کردن پازل‌های هرکس با دیگری متفاوت است.
بازی The Witness در تاریخ ۶ بهمن به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده