نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: ویدیو جدید و احساسی قسمت دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay

پاییز امسال شاهد اکران آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های Hunger Games خواهیم بود. برای آشنا کردن بیشتر مخاطبان با این قسمت، اخیرا ویدیو جدیدی از قسمت دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay  منتشر شده که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

جِنیفر لارِنس به عنوان بازیگر نقش کتنیس اِوِردین در قسمت دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay حضور پیدا خواهد کرد. در این تریلر علاقه‌مندان می‌توانند رابطه احساسی وی با شخصیت پِرایم را مشاهده کنند. در ادامه تریلر احساسی و جدید قسمت دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

از سه قسمت قبلی مجموعه فیلم‌های Hunger Games که با اقتباس از رمان‌های سوزان کالینز تولید شده، تاکنون بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد به دست آمده است. اگرچه فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 آخرین قسمت اقتباسی از این کتاب‌ها به حساب می‌آید، اما حدس‌ها و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تولید فیلم‌های دیگری از این مجموعه زده می‌شود. در ماه فوریه سال جاری میلادی، جان فِلتیمِر، مدیرعامل کمپانی لایِنزگِیت گفته بود تیم آن‌ها به دنبال راهی برای تولید فیلم‌های بیشتری از مجموعه Hunger Games است. در طرفی دیگر، جاش هاچِرسون، یکی از بازیگران این فیلم در گذشته اعلام کرده بود لایِنزگِیت برنامه‌های بیشتری برای آینده مجموعه فیلم‌های Hunger Games دارد. فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 با بازی ستارگانی مانند جنیفر لارنس، لیام هِمزورث، وودی هَرِلسون، الیزابت بَنکس و جولین موور در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۵ (بیست و هشتم آبان) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده