نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Grow Home تاکنون ۲ میلیون بار در کنسول پلی استیشن 4 دانلود شده است

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت امروز در خبری اعلام کرد بازی Grow Home تاکنون ۲ میلیون بار در شبکه پلی‌استیشن و کنسول پلی استیشن 4 دانلود شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با احداث سیستم جدیدی که سونی برای اعضای پلی‌استیشن پلاس به راه انداخت، با انجام یک رای‌گیری، بازیکنان از ماه گذشته توانستند از میان سه بازی، یکی را برای انتشار به صورت رایگان انتخاب کنند. از میان سه بازی ماه قبل، Grow Home بیشترین رای را به دست آورد و به همین دلیل، به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت. یوبی‌سافت در خبری اعلام کرده کاربران پلی‌استیشن 4 تاکنون ۲ میلیون بار این بازی را دانلود کرده‌اند. با این رقم، Grow Home نخستین بازی تاریخ یوبی‌سافت است که رکورد «سریع‌ترین دانلود در شبکه پلی‌استیشن» را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید این آمار تنها در عرض یک هفته به دست آمده و بدون شک با گذشت زمان، کاربران بیشتری به دانلود این محصول دوست‌داشتنی می‌پردازند. پیت یانگ، تهیه‌کننده بازی Grow Home در رابطه با این موفقیت گفت:
از این‌که BUD (شخصیت اصلی بازی) خانه‌ی جدیدی را در جامعه پلی‌استیشن 4 پیدا کرد بسیار خوشحال هستیم. تولید Grow Home فرصت خوبی برای آزمایش تکنولوژی‌های جدید و لذت بردن از انجام این کار برای ما بود.
بنابراین اگر از اعضای پلی‌استیشن پلاس کنسول پلی‌استیشن 4 هستید، با این آمار به دست آمده سعی کنید به تجربه بازی Grow Home به صورت رایگان بپردازید. در بازی Grow Home شما کنترل یک روبات گیاه‌شناس را در دست دارید و هدف اصلی‌تان نجات خانه‌ی خود است. گرافیک بازی Grow Home شبیه بازی‌های سل-شید (Cell-Shade) است و اتفاقات بازی هم در یک جزیره‌ی بسیار بزرگ رخ می‌دهد. یوبی‌سافت از ویژگی‌های اصلی این بازی به عجیب و غریب بودن و انجام تحقیقات خاص در آن اشاره کرده است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده