نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم The Jungle Book

چند روز پیش دیزنی با انتشار توییتی، چند ثانیه از تریلر فیلم مورد انتظار کتاب جنگل را به طرفداران نشان داد. امروز نسخه کامل این تریلر منتشر شد. با زومجی و تماشای اولین تریلر رسمی محصول جدید دیزنی همراه باشید.

فیلم سینمایی کتاب جنگل که توسط جان فوارو کارگردانی می‌شود، با اقتباس از انیمیشن کلاسیکی به همین نام ساخته می‌شود. در بخش‌هایی از فیلم نیز از داستانی به قلم رودیارد کیپلینگ نیز استفاده شده است. اگر شما نسخه اصلی‌ این انیمیشن را که در سال ۱۹۶۷ اکران شده بود، دیده باشید، کم و بیش با داستان این فیلم آشنایی دارید. داستان فیلم، روایت زندگی‌ پسر کوچکی به نام موگلی (با بازی نییل ستی) است که تا ده سالگی در جنگل و در کنار حیوانات و توسط خانواده‌ای از گرگ‌ها بزرگ شده است. حال او باید برای اینکه توسط شیر خان کشته نشود، جنگل را ترک کند. یکی‌ از نکات بسیار جالب فیلم صداپیشگان فوق‌العاده معروف کتاب جنگل است. کریستوفر والکن، بیل مورای، آدریس البا، اسکارلت جوهانسون، جیان‌کارلو اسپوزیتو و بن کینگزلی از جمله صداپیشگان فیلم هستند. در زیر می‌توانید اولین تریلر فیلم The Jungle Book را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p

با دیدن تریلر، نکته‌ای‌ که بسیار جلب توجه می‌کرد این بود که محیط‌های فیلم و شخصیت‌های آن‌ بسیار واقعی‌ به نظر می‌رسیدند. باید توجه داشت که تمامی محیط‌ها و حیوانات درون فیلم، توسط تصویر سازی کامپیوتری (CGI) یا استفاده از تکنولوژی ضبط-حرکت (Motion Capture) ساخته شده‌اند. فیلم The Jungle Book قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ (۲۷ فروردین ۱۳۹۵)  بر روی پرده سینماهای سراسر جهان به نمایش در بیاید. نظر شما چیست؟ آیا با دیدن این تریلر، به نظرتان کتاب جنگل فیلم خوبی‌ خواهد شد؟ منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده