نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Rainbow Six: Siege در زمان عرضه ۱۰ نقشه خواهد داشت

یکی از خصوصیات اصلی بازی و شوتر نظامی Rainbow Six: Siege که به صورت تمام آنلاین است، کیفیت نقشه‌ها و تعداد آن‌ها است. کمپانی یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده در زمان عرضه، بازیکنان با ۱۰ نقشه سر و کار خواهند داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه اخیری که با دِنویت دِشام، طراح مراحل بازی Rainbow Six: Siege انجام شده، وی گفته است تیم آن‌ها در ابتدا برای طراحی نقشه‌های بازی ۵۰ ایده داشته، اما به دلیل محدودیت‌های خاص، باید آن‌ها را به ۱۰ عدد خلاصه می‌کرده است:
در زمان عرضه، بازیکنان می‌توانند در ۱۰ نقشه مسابقه دهند. ما کار تولید محتویات بیشتر که پس از انتشار بازی آن‌ها را در دسترس بازیکنان قرار خواهیم داد را آغاز کرده‌ایم. بنابراین با گذشت، تعداد نقشه‌های Rainbow Six: Siege بیشتر هم خواهد شد.
بازی Rainbow Six: Siege ابتدا قرار بود در ماه اکتبر (مهر) سال جاری میلادی منتشر شود، اما با تاخیر دو ماهه‌ای که در عرضه آن وارد شد، در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، در تاریخ دوم مهر به نسخه آزمایشی آن دسترسی پیدا خواهند کرد. یوبی‌سافت امیدهای زیادی برای Rainbow Six: Siege دارد و به همین دلیل دوست دارد این بازی را بهترین کیفیت ممکن عرضه کند. این کمپانی طی ماه‌های اخیر گفت انتظار دارد Rainbow Six: Siege به پرفروش‌ترین بازی اول‌شخص تاریخ آن‌ها تبدیل شود و در این راه بازی Farcry 4 را کنار بزند. ایو گیلمونت، مدیرعامل یوبی‌سافت گفته است «قابلیت تکرار» این بازی کلید موفقیت آن خواهد بود. منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده