نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بازیگر نقش زن نامرئی فیلم چهار شگفت انگیز، هنوز فیلم را ندیده است

کیت مارا، بازیگر نقش زن نامرئی در فیلم شکست خورده چهار شگفت انگیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هنوز فیلم را تماشا نکرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کیت مارا، بازیگری که ایفای نقش زن نامرئی را در فیلم Fantastic Four بر عهده داشت، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت تایمز انجام داده، اعلام کرده که بازخورد بسیار منفی‌ فیلم از طرف منتقدین و طرفداران وی را از دیدن فیلم چهار شگفت انگیز باز داشته است. وی اما در ادامه افزود که بالاخره روزی فیلم را خواهد دید. Kate Mara در ادامه مصاحبه، مارا گفت که با اینکه سیمون کینبرگ، نویسنده و تهیه کننده قسمت اول فیلم در حال کار بر روی دنباله چهار شگفت انگیز است اما به نظر مارا، ساخت دنباله فیلم بسیار دور از ذهن است.
چیزی که من را خیلی‌ ناراحت می‌کند دقیقا این مساله است که ما نمی‌دانیم آیا هرگز قسمت دوم فیلم ساخته خواهد شد یا خیر.
مارا درباره توییت جاش ترانک ، کارگردان فیلم، که گفته بود فیلمی که استودیو منتشر کرده با فیلم مورد نظر او خیلی‌ فرق داشته گفت که خواندن توییت ترانک بسیار ناراحت کننده بود و مارا در زمان فیلمبرداری فیلم اوقات خوشی‌ را سپری کرده است.
بعضی اوقات شما در هنگام فیلمبرداری یک فیلم به راحتی‌ می‌توانید بفهمید که فیلم چیزی نخواهد شد که شما دوست دارید. اما این مساله در مورد چهار شگفت انگیز به هیچ عنوان صدق نمی‌کرد.
فیلم چهار شگفت‌انگیز در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۵ (۱۶ مرداد ۱۳۹۴) در سینماها اکران شد و به یک شکست تمام عیار تبدیل شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده