نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: نمایش جدید و شگفت انگیز گیم پلی مجموعه Uncharted Collection

طی جدیدترین پخش زنده‌ای که استودیو ناتی داگ اخیرا در شبکه توئیچ برگزار کرده، حدود ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection به معرض نمایش گذاشته که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.
این تریلر که حدود ۱۰ دقیقه از بخش داستانی بازی Uncharted 1 را نشان می‌دهد، اکشن بسیار زیبا و گرافیک بازی که با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم اجرا می‌شود را به معرض نمایش می‌گذارد. اگر قسمت اول مجموعه آنچارتد را بازی کرده باشید، با تماشای این تریلر متوجه خواهید شد استودیو بلوپرینت به بهترین شکل ممکن وظیفه خود برای پورت این بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4 را انجام داده است. در ادامه می‌توانید ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی نسخه بازسازی شده بازی آنچارتد ۱ در مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

در راستای اخبار مربوط به مجموعه آنچارتد کالکشن، روز گذشته ناتی داگ در خبری اعلام کرد نسخه دمو Uncharted: The Nathan Drake Collection قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر (هفتم مهر) در شبکه پلی‌استیشن منتشر شود. تمام کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 اجازه دسترسی به این نسخه را خواهند داشت. براساس گزارشات اعلام شده، نسخه دمو  Uncharted: The Nathan Drake Collection به بازیکنان اجازه آزمایش مرحله نِپال بخش co-op بازی Uncharted 2: Among Thieves را می‌دهد. Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل نسخه بازسازی شده بازی‌های Uncharted 1: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می‌شود، در تاریخ ۱۷ مهر به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کسانی که این مجموعه را خریداری کنند، به نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی پیدا خواهند کرد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده