نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

اولین اطلاعات از بسته الحاقی Bloodborne: The Old Hunters منتشر شد

سونی در جریان کنفرانس بازی‌های توکیو خود، از نخستین بسته الحاقی بازی Bloodborne با نام The Old Hunters رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا نخستین اطلاعات را از محتویات این بسته در اختیار شما قرار دهیم.

بسته الحاقی The Old Hunters داستان «شکارچیان قدیمی‌» را بیان خواهد کرد که در بازی اصلی به آن‌ها اشاره شده بود. در نخستین نمایش گیم‌پلی بازی، شاهد خصوصیات و محیط‌های جدیدی که بازیکنان با این بسته با آن‌ها آشنا و ملاقات خواهند کرد بودیم.

شکارچیانی که در نمایش گیم‌پلی مشاهده کردیم، با سلاح‌های جدید مانند تیر و کمان به مبارزه با باس‌فایت‌هایی بازی اصلی با نام‌های دارک‌بیست و ویکار آمِلیا رفته بودند. یکی از قدرت‌های جدید شکارچیان که در نمایش بازی از آن رونمایی شد، جیغی بود که با استفاده از آن، دشمنان به عقب فرستاده می‌شدند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD| دانلود ویدیو با رزولوشن HD

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی با معرفی این بسته الحاقی اعلام کرد Bloodborne: The Old Hunters در تاریخ ۲۴ نوامبر (سوم آذر) در کشور ژاپن منتشر خواهد شد. هنوز مشخصی نیست این بسته به صورت همزمان در نقاط دیگر جهان هم منتشر خواهد شد یا خیر.

علاوه بر این، در تاریخ ۵ دسامبر (چهاردهم آذر)، علاقه‌مندان می‌توانند این بسته الحاقی به همراه بازی اصلی را به صورت فیزیکی خریداری کنند. همان‌طور که در مطلب رونمایی این بسته اعلام کردیم، سونی با انجام این کار قصد دارد بازیکنان بیشتری را با بازی تحسین‌ شده بلادبورن آشنا کند.

Bloodborne-(14)

 

در خبری دیگر، یوشیدا اعلام کرد تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه از بازی بلادبورن به فروش رفته است و این رقم، نشان از موفقیت تجاری بازی به عنوان یک محصول کاملا جدید می‌دهد.

هیدتاکا میازاکی، خالق بازی بلادبورن کارگردانی بسته‌های الحاقی این بازی را هم بر عهده خواهد داشت. اگرچه وی این روزها درگیر تولید بازی Dark Souls 3 هم است، اما در صحبت‌های خود گفته است این مسئله به هیچ‌وجه در کیفیت محصولات دیگر تاثیرگذار نخواهد بود:

تا زمانی که نام من در تیتراژ پایانی یک بازی به عنوان کارگردان قرار دارد، آن بازی باید به حد خاصی از کیفیت رسیده باشد. می‌توانم به شما اطمینان دهم که این بازی‌ها به کیفیت مدنظر من خواهند رسید.

بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. سونی در گذشته تایید کرده  بود تا پایان سال میلادی جاری باید منتظر انتشار اولین اطلاعات از بسته‌های الحاقی بازی Bloodborne باشیم.با این مطلب و نخستین نمایش بازی، فکر کنم با این مسئله که این صبر ارزش خود را داشته موافق هستید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده