نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی StarCraft 2: Legacy of the Void مشخص شد

شرکت بلیزارد روز گذشته در جریان آخرین روز از مسابقات قهرمانی بازی Starcraft، تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی قسمت دوم این مجموعه با نام StarCraft 2: Legacy of the Void را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

بسته الحاقی قسمت دوم مجموعه بازی‌های StarCraft 2 با نام Legacy of the Void قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مَک عرضه خواهد شد.

در حالی که تمرکز داستان بازی اصلی روی گروه تِرَنس و تمرکز نخستین بسته الحاقی بازی با نام Heart of the Swarm روی حذب زِرگ بود، بسته الحاقی Legacy of the Void شما را با گروه پِراتووس آشنا می‌کند.

در ماه مارس سال جاری میلادی، بلیزارد نسخه آزمایشی‌ای را برای رفع مشکلات این بسته الحاقی به راه انداخت. در این نسخه بود که بازیکنان با این گروه جدید که تمام خریداران Legacy of the Void به آن دسترسی پیدا خواهند کرد آشنا شدند. در نمایشگاه E3 2015 هم بلیزارد با نمایش یک تریلر سینماتیک از مرحله‌ای با نام «Whispers of Oblivion»، به مخاطبان نشان داد داستان این DLC با بسته الحاقی Heart of the Swarm ارتباط مستقیم خواهد داشت.

بنابراین اگر طی چندین سالِ اخیر منتظر دریافت محتویات جدید برای بازی StarCraft 2 بودید، در تاریخ ۱۹ آبان می‌توانید روی رایانه‌های شخصی ویندوزی و مَک خود این محتویات را دریافت کنید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده