نویسنده: آریا کرنافی
// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

معرفی بازی موبایل The Walking Pet: با کروکودیل روی دو پا راه بروید!

آیا فکر می‌کنید راه رفتن برروی دو پا کار آسانی است؟ باید بدانید که برای حیواناتی همچون گربه آن چنان هم کار ساده‌ای نیست. برای آشنایی با بازی The Walking Pet با زومجی همراه باشید.

تا پیش از ظهور گوشی‌های هوشمند، مردم علاقه‌ی بیشتری به بازی‌های نسبتا پیشرفته داشتند اما پس از همه گیر شدن تلفن‌های هوشمند، علاقه مردم به بازی‌های ساده و فکری بیشتر شد. بازی‌هایی همچون Candy Crush، Bullet Boy، Angry Birds و... که این روزها هرکسی یکی از نسخه‌های مختلف آن را برروی موبایل یا تبلت خود نصب دارد و ساعاتی از روز خود را صرف انجام آن‌ها می کند.

محصولی که امروز با آن آشنا می‌شوید توسط شرکت Ketchapp منتشر شده است. خودتان را جای یک گربه، کروکدیل و یا یک گاو بگذارید و سعی کنید که برروی دوپای خود راه بروید. تا کجا می‌توانید مسیر را ادامه دهید؟

تمام حرکات گربه با ضربه زدن به صفحه نمایش کنترل می‌شود. نه خیلی سریع ضربه بزنید چرا که رو به عقب می‌افتید و نه خیلی آرام ضربه بزنید، چرا که رو به جلو به زمین خواهید افتاد. همچنین زمانی که تلوتلو می‌خورید نباید به سرعت Tap کنید.

باید بدانید که چه وقت ضربه بزنید. اگر گربه به عقب خم می‌شود، باید آرام‌تر عمل کنید و اگر رو به جلو متمایل است باید تندتر عمل کنید. ریتم بازی را پیدا کنید. با کمی آزمون و خطا به این نتیجه می‌رسید که با حرکت نسبتا کج رو به جلو می‌توانید به آسانی مسیر را طی کنید. زمانی که حیوان شما بی‌اراده در حال سقوط است، با یک ضربه سریع او را به حالت اولیه بازگردانید. اگر درست عمل کرده باشید حیوان باید در موقعیت ایستادن طبیعی قرار گیرد. بهترین راه حفظ ریتم، گوش دادن به صدای حرکت پای گربه است.

The Walking Pet The Walking Pet The Walking Pet The Walking Pet

هرچند این بازی ساده به نظر می‌رسد اما توانایی کنترل ذهنتان را بالا می‌برد. فراموش نکنید کل این بازی برروی ضربه زدن صحیح استوار است. با انجام این بازی هوش خود را تقویت کنید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از گوگل پلی | دانلود از فروشگاه اپل

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده