نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تیم‌های باشگاهی برزیل در بازی FIFA 16 حضور دارند

تیم‌های فوتبال باشگاهی برزیل، پس از غیبتی یک‌ساله در بازی فیفا ۱۶ حضور خواهند داشت.البته این خبر به منزله دریافت مجوز لیگ برزیل توسط الکترونیک آرتز نیست! با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

بر اساس اعلام رسمی الکترونیک آرتز، ۱۶ تیم باشگاهی لیگ برزیل با لباس‌ها و نام‌های واقعی در بازی حضور خواهند داشت، ولی این تیم‌ها در قسمت Rest of the World حضور دارند و لیگ برزیل در بازی در دسترس نیست. بازی‌کنان می‌توانند این تیم‌ها را در بخش‌های مختلف بازی انتخاب کنند، ولی قادر به بازی با این تیم‌ها در حالت Career نخواهند بود. البته امکان استفاده از بازی‌کنان تیم‌های برزیلی در قسمت نقل و انتقالات وجود دارد.

ption id="attachment_62935" align="aligncenter" width="960"]image.img.0.0 تیم‌های برزیلی حاضر در بازی فیفا ۱۶

همچنین الکترونیک آرتز وعده داده که به زودی لیست کامل تیم‌ها و لیگ‌های بازی را منتشر خواهد کرد. تیم‌های آمریکای جنوبی نقش پر‌رنگی در بازی رقیب فیفا، Pro Evolution Soccer دارند که مجوز رسمی رقابت‌های Copa Sudamericana را دارد و از لیگ کامل سری A برزیل و ۴ تیم از دسته B بهره می‌برد.

بازی فیفا ۱۶ در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود که نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 محدودیت‌هایی خواهند داشت. الکترونیک آرتز همچنین چندی پیش لیست کامل آهنگ‌های بازی را منتشر کرد که می‌توانید در زومجی بخوانید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده