نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

نام دو قسمت آخر مجموعه فیلم های The Divergent تغییر کرد

امروز کمپانی لاینزگیت از طریق وب‌سایت ام‌تی‌وی و با انتشار دو پوستر جدید اعلام کرد که نام دو فیلم آخر مجموعه فیلم‌های The Divergent تغییر پیدا کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی لاینزگیت امروز در خبری اعلام کرد که نام دو قسمت آخر مجموعه فیلم‌های The Divergent که پیش از این Allegiant قسمت اول و Allegiant قسمت دوم بود تغییر کرده است. قسمت سوم فیلم The Divergent Series: Allegiant (پیمان) و قسمت چهارم The Divergent Series: Ascendant (صعود کنندگان) نام‌گذاری شده است. در ادامه این خبر، دو پوستر جدید از فیلم نیز منتشر شد.

The Divergent Series Allegiant

The Divergent Series Ascendant

از بازیگران این سری فیلم‌ها می‌توان به شیلین وودلی، هنرپیشه نامزد دریافت گلدن گلوب، تئو جیمز، اکتاویا اسپنسر، هنرپیشه برنده اسکار و نائومی‌‌ واتس، هنرپیشه نامزد دریافت اسکار اشاره کرد.  همچنین جف دنیلز نیز در قسمت‌های سوم و چهارم فیلم بازی خواهد کرد. ری استیونسون، زوئی کرویتز، مایلز تلر، آنسل الگورت، مگی کیو، کینان لونزدیل و جانی وستون به همراه مکی فایفر و دنیل دی کیم‌ از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

داستان دو قسمت آخر این فیلم، تلاش تریس و فور را برای بیرون رفتن از شهر شیکاگو و پیدا کردن حقیقت بیان می‌کند.

قسمت سوم این مجموعه که بر اساس کتابی‌ به همین نام نوشته ورونیکا راث نوشته شده است، توسط روبرت شوانتکه کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه بر عهده نوا اپنهایم، آدام کوپر، بیل کولاژ و استفن چبسکی بوده است. داگلاس ویک، لوسی فیشر و پویا شهبازیان وظیفه تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند. تهیه کنندگان اجرایی فیلم نیز، تاد لیبرمن و دوید هوبرمن هستند.

سری کتاب‌های The Divergent، از سال ۲۰۱۱ میلادی به صورت مداوم در لیست برترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشته‌اند. این سه‌گانه توانسته در سراسر دنیا به فروشی معادل با ۳۴ میلیون نسخه برسد. در سال ۲۰۱۴، کتاب سوم این مجموعه توانست در روز اول ۴۵۵ هزار نسخه به فروش برساند و با این فروش توانست رکورد جدیدی در تاریخ شرکت کاترین تگن بوکس و انتشارت هارپر کالینز ثبت کند.

دو فیلم اول این مجموعه نیز توانست به فروشی معادل با ۵۵۰ میلیون دلار در دنیا دست پیدا کند و پس از مجموعه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی و Twilight به سومین مجموعه بزرگ لاینزگیت تبدیل شود.

فیلم The Divergent Series: Allegiant برای اکران در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۶ (۲۸ اسفند ۱۳۹۴) و The Divergent Series: Ascendant برای اکران در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده