نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

الیزابت اولسن: کاپیتان آمریکا جنگ داخلی‌ بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول است

الیزابت اولسن، بازیگر نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ در فیلم انتقام‌جویان: عصر آلترون در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت پرمیر داشت در مورد فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ صحبت‌هایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

الیزابت اولسن بازیگری که در فیلم انتقام‌جویان: عصر آلترون نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ را برعهده داشت و در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌، فیلم جدید دنیای سینمایی مارول نیز حضور خواهد داشت، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت پرمیر انجام داد گفت که به نظر او، این فیلم بهترین فیلم مجموعه فیلم‌های مارول خواهد بود. همچنین وی از دنیل برول که ایفای نقش منفی‌ فیلم را بر عهده دارد بسیار تعریف کرد. اولسن در این‌باره گفت:

من واقعا فکر می‌کنم که این فیلم بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. من برای دیدن فیلم بسیار هیجان زده‌ام. من فقط ۵ هفته سر صحنه فیلمبرداری کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ بودم و به همین دلیل قسمت‌های زیادی از فیلم را ندیده‌ام. دنیل برول که ایفای نقش منفی‌ فیلم را بر عهده دارد، بازیگر فوق‌العاده‌ایست. واقعا دنیل بازیگر شگفت انگیزی است. این فیلم بر خلاف فیلم‌های قبلی‌ که در مورد جنگ بین ربات‌ها و انسان‌ها بود، درباره جنگ بین انسان‌ها است و به همین دلیل فضای فیلم نسبت به دیگر فیلم‌های این مجموعه تاریک‌تر است.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است. در این فیلم ما شاهد بازگشت کریس اوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا خواهیم بود که در این داستان رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی، اسکارلت جوهانسن در نقش ناتاشا رومانف/بلک ویدو، آنتونی مک‌کی در نقش سام ویلسن/فالکن، پل بتانی در نقش ویژن، جرمی رنر در نقش کلینت بارتن/هاوک ای، دون چیدل در نقش جیم رودز/وار ماشین و الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ وی را همراهی می‌کنند.

همچنین سباستین استن در نقش باکی بارنز/سرباز زمستان به همراه چدویک بوزمن در نقش تی چالا/پلنگ سیاه، امیلی ون‌کمپ در نقش شارون کارتر/مامور ۱۳، دنیل برول در نقش بارون هلموت زیمو، فرانک گریلو در نقش براک روملو/کراس بونز، ویلیام هرت در نقش ژنرال تادیوس "آذرخش" راس و پل راد در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه‌ایی در فیلم حضور خواهند داشت. همچنین اسپایدرمن جدید مارول یعنی تام هالند هم در این فیلم حضور خواهد داشت.

داستان فیلم از جایی‌ آغاز می‌شود که انتقام‌جویان: عصر آلترون به اتمام رسیده بود. استیو راجرز رهبری گروه انتقام‌جویان را بر عهده دارد و به تلاش‌های خود برای حفاظت از انسان‌ها ادامه می‌دهد. پس از اتفاقات رخ داده در فیلم عصر آلترون، انتقام‌جویان با فشارهای سیاسی بسیاری روبرو می‌شوند. آنها باید ضمن پشت سر گذاشتن این فشارها، دنیا را از شر دشمن جدید نیز نجات دهند.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده