نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: The Vanishing of Ethan Carter Redux را این بار با آنریل ۴ تجربه کنید

بازی The Vanishing of Ethan Carter Redux که نسخه بازسازی شده بازی‌ای به همین نام است و در ماه جولای برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد، بر روی استیم نیز قرار گرفت. با زومجی و جزئیات خبر و تماشای تریلر بازی همراه باشید.

نسخه بازسازی شده The Vanishing of Ethan Carter توسط استودیو استروناتس، سازنده بازی، به عنوان یک بروزرسانی رایگان بر روی استیم قرار گرفت. The Vanishing of Ethan Carter Redux با استفاده از موتور آنریل ۴ بازسازی شده است. نسخه اصلی‌ بازی با موتور آنریل ۳ ساخته شده بود.

علاوه بر تغییرات چشم‌گیر گرافیکی، این نسخه بازسازی شده ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اضافه کرده است. توانایی سفر سریع یکی‌ از این ویژگی‌ها است. شما با استفاده از سفر سریع، می‌توانید به راحتی‌ و با فشردن یک دکمه به قسمت‌های قبلی‌ سفر کنید. در نسخه اصلی‌ بازی، برای اینکه به قسمت‌های قبلی‌ می‌رسیدید، باید تمام مسیر طی‌ شده را باز می‌گشتید.

همچنین سیستم ذخیره سازی بازی نیز دستخوش تغییر شده است. در این سیستم جدید، بازی کاملا تمامی‌ حرکات شما را بخاطر می‌سپرد و دقیقا شما بازی را از همانجایی ادامه می‌دهید که ذخیره کرده بودید. پیش از این The Vanishing of Ethan Carter از یک سیستم چک‌پوینت استفاده می‌کرد.

با اینکه بازی هنوز از دایرکت‌ ایکس ۱۲ پشتیبانی‌ نمی‌کند، استروناتس اعلام کرده که در حال کار بر روی اضافه کردن این ویژگی‌ به بازی است. آدرین چملارز، کارگردان خلاق بازی در این‌باره گفت:

نسخه فعلی موتور آنریل ۴ به طور کامل از دایرکت ایکس ۱۲ پشتیبانی‌ نمی‌کند و به همین دلیل اگر ما این توانایی را به بازی اضافه کنیم، مطمئنا با باگ‌هایی مواجه خواهیم شد و این مساله انتشار بازی برای عموم با پشتیبانی‌ از دایرکت ایکس ۱۲ را با ریسک بالایی‌ همراه خواهد کرد. به محض اینکه موتور آنریل ۴ به طور کامل از دایرکت ایکس ۱۲ پشتیبانی‌ کند، ما این ویژگی‌ را به بازی اضافه خواهیم کرد.

از لحاظ داستانی، دو نسخه بازی به طور کامل شبیه به هم هستند.

در زیر نیز می‌توانید تریلر نسخه بازسازی شده The Vanishing of Ethan Carter را ببینید. هرچند اگر تا به حال بازی را بازی نکرده‌اید و قصد انجام بازی را دارید، دیدن ویدیو زیر به شما پیشنهاد نمی‌شود زیرا تعدادی از بزرگ‌ترین پیچش‌های داستانی در تریلر زیر برای شما فاش می‌شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشنHD 720p

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده