// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

طبق آمار جدید NPD پلی‌استیشن 4 باز هم بازار آمریکا را به طور کامل تصاحب کرد

گروه تحقیقاتی NPD طبق روال همیشگی آمار فروش ماهانه‌ی بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های خانگی منتهی به ماه آگوست میلادی را منتشر کرد و طبق معمول کنسول پلی‌استیشن 4 با ادامه‌ی موفقیت‌های خود در صدر جدول قرار گرفت و در کنار آن نیز بازی Madden NFL 16 هم در بخش نرم افزاری دیگر رقیبان را شکست داد. با زومجی همراه شوید.

گروه تحقیقاتی NPD آمار فروش کنسول‌ها و بازی‌های رایانه‌ای ماه آگوست میلادی را منتشر کرد. در زیر می‌توانید لیست کامل ده بازی برتر این ماه از لحاظ فروش را مشاهده کنید:

  1. Madden NFL 16 - PS4, Xbox One, 360, PS3
  2. Minecraft - 360, PS3, Xbox One, PS4
  3. Gears of War: Ultimate Edition - Xbox One
  4. Grand Theft Auto V - PS4, Xbox One, 360, PS3, PC
  5. Lego: Jurassic World - 360, 3DS, Wii U, PS3, Xbox One, PS4, Vita
  6. Rare Replay - Xbox One
  7. Until Dawn - PS4
  8. Call of Duty: Black Ops Combo Pack - 360, PS3
  9. Batman: Arkham Knight - PS4, Xbox One
  10. Call of Duty: Advanced Warfare - PS4, Xbox One, 360, PS3, PC

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم کنسول نسل هشتمی سونی توانست از لحاظ فروش سخت افزاری بار دیگر در رتبه‌ی نخست قرار بگیرد و در کنار آن نیز از لحاظ فروش نرم افزاری هم دیگر رقبا را کنار بزند. البته کنسول رقیب یعنی ایکس‌باکس وان هم آنچنان وضع بدی ندارد چرا که فروشش نسبت به همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

به طور کلی فروش بخش نرم افزاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تا ۳۴ درصد افزایش داشته درحالی که بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 با کاهشی ۵۱ درصدی مواجه شده است. فروش کنسول‌های دستی نیز برای این ماه آنچنان مطلوب نبوده و با افت فروشی ۲۴ درصدی نسبت به همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته همراه بوده است. در پایان باید گفت که فروش کلی بخش نرم افزار نسبت به ماه آگوست سال گذشته‌ی میلادی با کاهشی ده درصدی مواجه شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده