نویسنده: علیرضا خنجری
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

اکتیویژن سه بازی جدید برای اپل تی‌وی معرفی کرد

به تازگی شرکت اکتیویژن اعلام کرده که سه بازی مختلف از بازی‌های ساخته شده توسط خود را برای اپل تی‌وی منتشر خواهد کرد. برای اطلاع از این سه بازی، با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

طبق اعلام این شرکت، زمانی که اپل تی‌وی در پاییز امسال منتشر شود، سه بازی Guitar Hero Live، Skylanders Superchargers و Geometry Wars ۳ برروی این دستگاه قابل بازی خواهند بود. همچنین شما می‌توانید از گیتار مخصوص بازی استفاده کنید. این گیتار از طریق بلوتوث به آیفون، آیپاد و اپل تی‌وی قابل اتصال است. بازی Skylanders نیز از این قابلیت و پشتیبانی سخت افزار بلوتوثی خود برروی همه دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر شما هنوز بازی منتشر شده تِرَپ تیم که پارسال برروی تبلت‌ها آمده بود را دارید، باید بگوییم هنوز بازی‌ها کار خواهند کرد و فقط نیاز است برنامه بازی Superchargers را دریافت کنید. صحبت‌های جیمی جکسون کارگردان بازی Guitar Hero در ادامه آمده است:
ما نمی‌توانیم بیش از این صبر کنیم. ماه آینده بازی ما خواهد آمد و ما مطمئن هستیم که مردم دیگر کار و زندگی خود را کنار گذاشته و بازی ما را برروی کنسول‌ها، تلفن‌های هوشمند و اپل تی‌وی بازی خواهند کرد.

در ادامه نیز جمله " این عالی خواهد بود! " را با صدای لاک پشت‌های نینجا گفت!

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده