نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

بازی Smite از امروز بر روی استیم در دسترس است

طرفداران بازی آنلاین چند نفره Smite، از این پس قادر خواهند بود تا با استفاده از حساب کاربری استیم خود این بازی را انجام دهند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

Smite یک بازی چند نفره آنلاین با درون‌مایه افسانه‌ای است که بر خلاف بازی‌های مشهور این سبک مثل Dota 2 و League of Legends از دوربین‌ ایزومتریک (بالا به پایین) استفاده نمی‌کند و زاویه دید دوربین آن سوم شخص است. شخصیت‌های این بازی هم با الهام از خدایان افسانه‌ای یونان باستان مثل زئوس، لوکی و تور طراحی شده‌اند.

بازی Smite تا امروز فقط از طریق سرور‌های مخصوص های -رز، استودیو سازنده بازی، قابل بازی بود و در حدود ۱۰ میلیون نفر کاربر بر روی رایانه‌های شخصی مشغول انجام آن بودند. حال این بازی به لیست بازی‌های رایگان استیم اضافه شده که باعث دسترسی کاربران بیش‌تری به بازی خواهد شد. تاد هریس، موسس و مدیر‌عامل استودیو های -رز، در این مورد گفت:

استیم در طی سالیان اخیر پیش‌رفت بسیار خوبی داشته و به خوبی از بازی‌های رایگان پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم  بازی Smite را بر روی آن عرضه کنیم تا ۱۲۵ میلیون کاربر استیم هم بتوانند از این بازی لذت ببرند.

همچنین به مناسبت عرضه این بازی روی استیم، سازندگان طلای نامحدود بازی را به قیمت ۲۰ دلار به فروش گذاشته‌اند که فقط تا تاریخ ۲۲ شهریور امکان خرید آن فراهم است. این بازی اخیرا برای ایکس‌باکس وان هم عرضه شده که در حال حاضر ۱ میلیون نفر آن را بازی می‌کنند. استودیو های‌-رز همچنین چندی پیش بازی Paladin را معرفی کرد که یک شوتر اول شخص رایگان تیمی خواهد بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده