نویسنده: کیا مختاری
// جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

رای‌گیری در بخش چندنفره Halo 5: Guardians وجود ندارد

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده جدید از بخش چندنفره Halo 5 امکان رای‌گیری برای انتخاب نقشه در بازی وجود نخواهد داشت، در ادامه با زومجی همراه باشید.

تغییر مپ پس از پایان هر بازی در بخش چندنفره Halo 5 بر عهده سرور خواهد بود و بازیکنان نمی‌توانند با رای خود مپ بعدی را رد یا تایید کنند.

Halo 5: Guardians به بازیکنان امکان وتو یارای گیری نخواهد داد، این خبر مستقیماً از حساب توییتر جاش هولمز رییس استودیو 343 انداستریز  در پاسخ به سوال یکی از طرفداران به‌دست‌آمده است:

توییت جاش هلمز

GDO_TWITS

آیا امکان رای گیری یا وتو مپ های چندنفره مانند Halo 2 در Halo 5: Guardians وجود دارد؟

JoshingtonState

رای‌گیری یا وتو وجود ندارد، تغییر مپ به‌صورت مستقیم صورت می‌گیرد

امکان رای گیری از مواردی است که طی سال‌های گذشته در بازی‌های فراوانی کنار گذاشته‌شده است، برای مثال در Destiny‌ این امکان وجود ندارد.

از طرف دیگر بازی کردن در مپی که به آن علاقه ندارید آزاردهنده است و رای گیری به سازندگان اجازه می‌دهد در مورد استقبال بازیکنان از مپ‌های مختلف بازی اطلاعات کسب کنند،  از طرف دیگر بازی کردن به دلیل علاقه چند نفر در تیم در یک مپ تکراری می‌تواند خسته‌کننده باشد.

Halo 5 قرار است در تاریخ ۵ آبان  برای ایکس باکس وان به صورت انحصاری عرضه شود، نظر شما در مورد حذف رای‌گیری از بازی چیست؟ از این اتفاق خوشحال هستید یا ناراحت؟ منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده