نویسنده: امیر دهقانی
// جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی Lara Croft GO : معبد مار زهرآگین

کمپانی اسکوئر انیکس، پس از انتشار بازی موفق هیتمن گو که به سبک پازل ماجراجویی بود، این بار هم با یکی از شخصیت‌های محبوب به نام لارا کرافت که قبل‌ها در سری بازی‌های تامب رایدر ایفای نقش کرده بود، بازی لارا کرافت گو را منتشر کرد؛ اگر به کاوش در ویرانه‌های تمدن کهن، کشف اسرار و چالش‌های مرگبار علاقه دارید با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

این بازی همانند سری پیشین به‌صورت سوم شخص و گرافیک سل شید عرضه شد. جابجایی شخصیت هنوز بر اساس حرکت روی خطوط از پیش تعریف‌شده است و برای بازی کردن نیازی به استفاده از چندین انگشت ندارید و تنها با کشیدن انگشت به جهت موردنظر لارا از دستورات شما پیروی می‌کند.

Lara Croft Go

دیگر خبری از حرکات خشک و مجسمه وار شخصیت‌های بازی نیست و لارا کرافت با حرکت‌های خاص مانند غلت زدن، دویدن، یا پرش بازیکن را شگفت‌زده می‌کند. در این بازی معماها، دشمنان و تله‌هایی وجود دارند که باید برای پیشرفت در بازی با روبرو شدن با آن‌ها به نقطه پایانی برسید؛ در غیر این صورت باید مرحله‌ای که در آن هستید را یک‌بار دیگر با دقت بیشتر پشت سر بگذارید.

بازی در ۵ فصل و با ۷۵ معما برای تمامی پلتفرم‌ها اعم از اندروید، IOS و ویندوز باقیمت 4.99 دلار طراحی‌شده است

 

Lara Croft GO

در شروع شما از جنگلی سرسبز شروع به بازی می‌کنید و با طی چند مرحله به معبد گمشده می‌رسید. در آنجا مار عظیم‌الجثه‌ای شمارا می‌بیند و شروع به تعقیب شما می‌کند. سازنده بازی برای آشنا کردن شما با محیط بازی بسیار زیبا عمل کرده و کم‌کم با نوع حرکات، استفاده از اشیاء، از بین بردن دشمن و همین‌طور تله‌ها آشنا می‌شوید. گاهی هم باید از دیوارها بالا بروید یا حتی با استفاده از اهرم‌هایی راهگشایی کنید. پس‌ازآن اسلحه، نیزه و در بعضی مواقع مشعل‌هایی درراه شما قرار می‌گیرند که باید به‌صورت درست از آن‌ها استفاده کنید. در طول مسیر بازی گاهی اوقات زمین آسیب‌دیده و در صورت عبور بیش از یک‌بار ریزش می‌کند و لارا به عمق تاریکی فرو می‌رود. ضمناً به یاد داشته باشید در طول مسیر جواهراتی داخل کوزه‌هایی قدیمی پنهان‌شده‌اند که باید آن‌ها را پیدا کنید و به گنجینه لارا اضافه کنید.

دیگر خبری از حرکات خشک و مجسمه وار شخصیت‌های بازی نیست

برای از بین بردن دشمنان در این بازی باید از پشت یا جوانب به آن‌ها حمله کنید، در غیر این صورت با حمله‌ای سریع از طرف آن‌ها جان لارا به خطر می‌افتد؛ عدم توجه به این مورد در بعضی مواقع حتی باعث چندین بار تکرار یک مرحله می‌شود.

Lara Croft GO

 

دانلود با رزولوشن 480p|دانلود با رزولوشن 720p 

به ادعای کمپانی سازنده، روی موسیقی متن بازی دقت بسیاری شده و جذابیت بازی را بیشتر کرده است که در حقیقت همین‌طور به نظر می‌رسد؛ سرعت و ریتم موسیقی بازی و حتی صداهای دیگر به نحوه‌ای بسیار زیبا در بیشتر صحنه‌ها به بازی روح و هیجان می‌بخشند. بازی در ۵ فصل و با ۷۵ معما برای تمامی پلتفرم‌ها اعم از اندروید، IOS و ویندوز باقیمت ۴.۹۹ دلار طراحی‌ شده است. در پایان، اگر می‌خواهید ساعاتی از وقت آزاد خود را به ماجراجویی و کشف جواهرات معبدهای ناشناخته بکنید و یا از بازی قبلی این کمپانی لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از آیتونز | دانلود از استور

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده