// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

شایعه: داستان فیلم سینمایی Wonder Woman در زمان گذشته خواهد بود

به نظر می‌رسد که اولین فیلم سینمایی ساخته شده برای شخصیت Wonder Woman قرار نیست در زمان حال حاضر جریان داشته باشد بلکه به تاریخ گذشته سفر خواهد کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

وب‌سایت هیروئیک هالیوود ادعا می‌کند یکی از منابع داخلیش گزارش داده که داستان فیلم سینمایی Wonder Woman در طی جنگ جهانی اول جریان خواهد داشت یا حداقل نصفه‌ی ابتدایی فیلم اینگونه خواهد بود.

طبق شایعات منتشر شده نیمه‌ی دوم داستان به زمان مدرن تغییر جریان خواهد داد. میشل مک‌لارن که سابقا قرار بود وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد قصد داشت تا داستان فیلم را به زمان بسیار دور برده و آن را به سبک فیلم سینمایی Braveheart روایت کند اما اکنون با وجود استعفای او ما می‌دانیم که این اتفاق نخواهد افتاد.

اگر فرض را بر این بگذاریم که شایعات درست باشند می‌توان گفت که در دنیای ابرقهرمانان بر روی پرده‌ی نقره‌ای شخصیت Wonder Woman (با نقش آفرینی گال گادوت) به قدیمی‌ترین ابرقهرمان از لحاظ زمانی تبدیل خواهد شد. علاوه بر آن شایعاتی به گوش می‌رسد که سن تقریبی او برای فیلم سینمایی Batman v Superman: Dawn of Justice به دویست سال خواهد رسید.

همچنین وب‌سایت مربوطه در خبری اعلام کرد دبرا سیندر تهیه‌ی کننده‌ی فیلم سینمایی Wonder Woman در گفتگویی با آن‌ها تایید کرده که مراحل فیلم برداری از ماه نوامبر میلادی در لندن آغاز خواهد شد.

جدا از این‌ها نیز شخصیت Wonder Woman قرار است در فیلم سینمایی Justice League هم حضور داشته باشد که طبق گزارشات منتشر شده مراحل فیلم برداری خود را از بهار سال آینده میلادی شروع خواهد کرد. فیلم سینمایی Wonder Woman قرار است طی ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده