// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تهیه کننده فیلم Hitman از آرزویش برای ساخت جهانی مشترک میان بازی‌های اسکوئر انیکس می‌گوید

آدرین آسکاریا تهیه کننده فیلم سینمایی Hitman: Agent 47 اخیرا طی مصاحبه‌ای از رویای خود مبنی بر ساخت دنیایی مشترک میان شخصیت‌های بازی‌های ساخته شده توسط کمپانی اسکوئر انیکس سخن گفته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

آسکاریا پس از Hitman: Agent 47 که از نظر منتقدین افتضاحی بزرگ بود قصد دارد فیلمی دیگر این بار با اقتباس از دنیای Just Cause بسازد حال سوال این است که آیا در فیلم جدید رابطه‌ای از لحاظ داستانی با دنیای مامور 47 وجود خواهد داشت یا خیر؟ آسکاریا در این باره توضیح داد که:

چرا که نه؟ احتمالش وجود دارد. همه چیز به این بستگی دارد که فیلم سینمایی Hitman تا چه اندازه موفق باشد. اگر این فیلم بتواند به اندازه کافی موفق عمل کند ما قادر خواهیم بود تا داستان دیگر شخصیت‌ها را نیز به این دنیا اضافه کنیم، چقدر هم عالی ! اما اگر خدایی نکرده فیلم نتواند آنطور که ازش انتظار می‌رود موفق ظاهر شود ما مجبوریم داستان فیلم سینمایی Just Cause را در دنیایی متفاوت بسازیم.

او در ادامه توضیح داد:

اگر همه چیز به من مربوط بود دنیایی می‌ساختم که در آن Just Cause، Hitman و Lara Croft در زمان حاضر، Deus Ex در زمان آینده و Thief در زمان گذشته داستان‌هایشان مرتبط به هم جریان داشته باشد. متاسفانه من در حال حاضر حق استفاده از شخصیت Lara Croft را ندارم و فیلم سینمایی Hitman نیز باید از لحاظ فروش بسیار موفق عمل کند تا رویای من به واقعیت بپیوندد. با این حال من فکر می‌کنم که داستان فیلم سینمایی Just Cause قابلیت این را دارد که در دنیای Hitman نیز حضور داشته باشد یا اگر نشد در دنیایی مجزا دنبال شود.

آسکاریا در حال حاضر توانسته حق استفاده‌ی بازی‌های Hitman، Deus Ex، Just Cause و Thief را در دنیای سینما بدست آورد. ظاهرا دنیای Tomb Raider برای اسکوئر انیکس مهم‌تر است چرا که حق استفاده‌ی آن را به او نداده. همچنین به گفته‌ی آسکاریا بازی Just Cause 3 به شدت در فیلم سینمایی که او قرار است درمورد این مجموعه بسازد تاثیر خواهد داشت. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده