// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

شایعه: علاقه‌ بیشتر کمپانی وارنِر به بتمن نسبت به سوپرمن در فیلم Batman V Superman

طبق شایعات منتشر شده، ظاهرا کمپانی وارنر علاقمند به افزایش زمانی حضور شخصیت بتمن در فیلم Batman V Superman است. این فیلم اکنون مراحل تولید را برای اکران در سال ۲۰۱۶ طی می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که بن افلک در نقش شوالیه شنل پوش (Caped Crusader) و هنری کاویل در نقش مرد فولادی (Man of Steel) در حال ایفای نقش در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice هستند. طبق شایعات منتشر شده کمپانی وارنر به دنبال کوچکتر کردن نقش کاویل (سوپرمن) به نفع تغییر کانون توجهات به سمت افلک (بتمن) است.

به گزارش هیروئیک هالیوود، استودیو درخواستی را در جهت کاهش زمان حضور سوپرمن در فیلم برای افزایش حضور شخصیت بتمن داشته است. ظاهرا تاثیرگذاری افلِک در نقش بتمن بسیار درخشان‌تر از کاویل در نقش مرد فولادی بوده است.

در اوایل سال جاری میلادی گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد بن افلک در جایگاه کارگردان و بازیگر، فیلمی انفرادی را از بتمن تولید می‌کند. به لطف سه‌گانه‌ فیلم موفق نولان و محبوبیت بازی‌های آرکهام استودیوی راک‌استدی، شکی در آن نیست که کمپانی وارنر سرمایه‌گذاری زیادی را برای حضور افلک در قامت این شخصیت کند.

اگر فیلم تبلیغاتی این فیلم را از دست داده‌اید، این فرصت خوبی است که نگاهی به آن بی‌اندازید:

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720pرزولوشن 360p

دیدگاه شما در رابطه با این شایعه چیست؟ آیا شما نیز اعتقاد دارید که سازندگان باید تمرکز بیشتری را  از نظر زمانی در فیلم برروی شوالیه‌ تاریکی داشته باشند؟ شما به کدام شخصیت سوپرمن یا بتمن علاقمند هستید؟

منبع:  IGN