نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

آخرین بسته الحاقی بازی Dragon Age: Inquisition با نام Trespasser منتشر شد

استودیو بایوور در راستای گسترش محتویات بازی نقش‌آفرینی Dragon Age: Inquisition، شب گذشته آخرین بسته الحاقی این بازی با نام Trespasser را انتشار و به صورت رسمی کار خود را برای تولید محتویات جدید برای قسمت جدید مجموعه بازی‌های عصر اژدها به پایان رساند. با زومجی همراه باشید.

بسته الحاقی Dragon Age Inquisition: Trespasser، هم‌اکنون با قیمت ۱۵ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. متاسفانه بر خلاف بازی اصلی، بسته‌های الحاقی Dragon Age: Inquisition برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر نخواهند شد.

مایک لِیدلا، مدیر نوآوری بازی Dragon Age: Inquisition در رابطه با این DLC می‌گوید:

محتویات و داستان Trespasser چیزی است که در گذشته انجام نداده بودیم. محتویات این بسته الحاقی دو سال پس از بازی اصلی اتفاق و داستان کاملا جدیدی را به مخاطب ارائه خواهد داد. داستان بازی به شما نشان خواهد زمانی که دنیا دیگر به ناجی نیاز ندارد، چگونه می‌توان عضوی از گروه ناجیان دنیا بود.

در بسته الحاقی Dragon Age Inquisition: Trespasser بازیکنان با شخصیت‌های قدیمی و محبوب این مجموعه ملاقات و اطلاعات مهمی را از یک خطر جدید کشف می‌کنند. براساس صحبت‌های مدیر نوآوری بازی، این بسته داستان بازی Inquisition را به صورت کامل به اتمام می‌رساند:

Trespasser آخرین محتویات جدیدی است که برای Dragon Age: Inquisition تولید کردیم. از صمیم قلب امیدوارم از این بسته و تمام محتویات بازی لذت ببرید.

علاوه بر Trespasser، در گذشته شاهد انتشار بسته‌های الحاقی Jaws of Hakkon, Dragonslayer, Spoils of the Avvar, Spoils of the Qunari و The Descent برای بخش داستانی و چندنفره بازی Dragon Age: Inquisition بودیم.

بازی Dragon Age: Inquisition که از نظر بسیاری از مراجع خبری بهترین بازی سال ۲۰۱۴ لقب گرفت، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اولین بسته الحاقی این بازی با نام Jaws Of Hakkon، به دلیل قرارداد همکاری مایکروسافت با الکترونیک آرتز ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. اما محتوای اضافی Trespasser شب گذشته به صورت همزمان برای پلتفرم‌های ذکرشده عرضه شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده