نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Destiny در ماه اول انتشار حدود ۴۷ میلیون دلار سود داشته است

پس از شکایت مارتین ادانل، آهنگساز بازی Destiny، از بانجی به دلیل اخراج بی‌موردش، دادگاهی تشکیل شد و در جریان آن مدارک و اسناد زیادی از بازی Destiny به دست آمده که اطلاعات جالبی از بازی ارایه می‌دهد. با استناد به این مدارک بازی در ماه اول انتشار فروشی بالغ بر ۶/۳ میلیون نسخه داشته است. با زومجی همراه باشید.

تغییر داستان بازی Destiny چند ماه مانده به عرضه که باعث تاخیر ۷ ماهه انتشار بازی شد، اولین خبری بود که با استناد به اسناد دادگاه ادانل به دست آمد. در ادامه بررسی این مدارک، میزان فروش بازی Destiny هم مشخص شده که بانجی پیش از این توضیحی در این مورد ارایه نکرده بود. بر این اساس، بانجی ۶/۳ میلیون نسخه از این بازی را در ماه اول عرضه فروخته که در مجموع سودی معادل ۴۷/۶ میلیون دلار عاید این شرکت کرده است. پس از انتشار بازی در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۴، اکتیویژن اعلام که محصولاتی را به ارزش کلی ۵۰۰ میلیون دلار  به خرده فروشی‌های سراسر جهان ارسال کرده است و فروش کلی بازی در هفته اول برابر با ۳۲۵ میلیون دلار بوده است.

اکتیویژن همچنین در گزارش مالی خود هم اعلام کرده بود که بازی‌های Destiny، Hearthstone و Heroes of Storm در مجموع یک سال سودی معادل ۱/۲۵ میلیارد دلار نصیب این شرکت کرده‌اند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده