// سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر فیلم Warcraft در فضای مجازی فاش شد

امروز در رسانه‌های مختلف ویدیویی جدید از فیلم Warcraft فاش شد که حاوی صحنه‌های حماسی و برخی شخصیت‌های فیلم از جمله اورک‌ها می‌شود. فیلم Warcraft اکنون با کارگردانی  دانکن جونز مراحل تولید را سپری می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

از طرفی عدم علاقه‌ی فیلم‌سازان فیلم Warcraft به انتشار جزئیات بیشتر و از سوی دیگر انتظار بسیار هواداران Warcraft و علاقمندان به مشاهده‌ی فیلم‌های حماسی برای مشاهده‌ی تریلرهای این فیلم، باعث شده تا در طول ماه‌های گذشته ویدیو‌های مختلفی از این فیلم به بیرون درز کند. هرچند استودیوی تولید کننده هنوز اقدام به انتشار حتی یک دقیقه از فیلم Warcraftنکرده است. یکی از دلایل انتشار فیلم‌های بی کیفیت فاش شده در سطح اینترنت را نیز می‌توان همین موضوع عنوان کرد. تازه‌ترین ویدیو در ماه جولای برای شرکت‌کنندگان در رویداد کامیک‌کان پخش شد.

بسیاری انتظار داشتند که استودیوی لِجندری تصاویری از فیلم را بعد از این رویداد منتشر کند، هرچند این انتظار به نتیجه نرسید. اما امروز  ویدیویی از فیلم Warcraft فاش شد که به نظر تصاویری از یک تریلر کامل می‌آید. فیلم فاش شده هرچند با دوربین دوم و با کیفیت پایین گرفته شده، اما به شما امکان مشاهده‌ی تصاویر CGI از جهان فیلم در کنار برخی شخصیت‌ها و همچنین برخی هیولا ها را می‌دهد.

انتظار می‌رود فیلم Warcraft در سال ۲۰۱۶ اکران شود. کارگردان فیلم در جریان مصاحبه‌ای از اطمینان خود در رابطه با موفقیت این فیلم سخن گفته‌ بود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده